شرکت کفش Bebecê برای غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه بین المللی چرم و کفش در گرامودو، جنوب برزیل طراحی جالبی را به کار برده است این غرفه خلاقانه برای برند Bebecê و با کانسپت تعامل با کاربران و با قابلیت تغییر در نمای بیرونی غرفه توسط کاربران می باشد.
بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا مانند مجسمه المان های چوبی و متحرک نما را تغییر دهند و هربار طرح متفاوتی بر نمای بیرونی حاکم سازند و به نحوی بسیار لذت بخش، تعاملی واقعی و به یاد ماندنی ایجاد نمایند.
طراحی غرفه های نمایشگاهی از ابزارهای اصلی شرکت ها برای تبلیغات می باشد زیرا نمایشگاه های تخصصی و بین المللی کاربران بسیار زیاد و همینطور جامعه هدف متقاضی خرید کالا را به فضا هدایت می کند از این رو می تواند مکانی بسیار مناسب برای شناساندن برندهای مختلف به کاربران باشد.
غرفه بایستی جذابیت و چشمگیری لازم برای جذب دید بازدیدکنندگان داشته باشد و بین طراحی غرفه و نوع محصول ارائه شده در آن ارتباط و هماهنگی مناسب وجود داشته باشد و بیان کننده پیام و هدف طراح باشد که در این غرفه های نمایشگاهی مهمترین ویژگی ها به همراه ایجاد ارتباط با مخاطب که از اهداف اصلی معماری و طراحی هر فضایی است لحاظ شده است و در فضای داخلی غرفه نیز هارمونی و عملکرد در تعادل برای نمایش بهتر کفش ها با هم تلفیق گشته اند در ادامه با دکوبوم همراه باشید….
منبع: retaildesignblog
هیچ نظرات