طراحی داخلی دفتر کار شرکت کامپیوتری و امنیت وبسایت

PerimeterX یک شرکت نوپا با تکنولوژی بالا است که در زمینه تامین امنیت وب سایت ها و اپلیکیشن ها تخصص دارد این شرکت دارای دفاتری در سان فرانسیسکو و اسرائیل است. 

دفاتر اداری از چشم انداز ۳۶۰ درجه ای از شهر و همچنین دریا برخوردار هستند مفهوم طراحی برگرفته از یک طرح مبتنی بر شبکه است. این فضا به حجم و مسیرهای گردش، بین فضاهای بسته و عناصر مستقل تفکیک شده است.

و اکثر اتاق های کارکنان در محیط باز با تقسیم بندی های مجزا و دراتاق های بسته در اطراف هسته ساختمان قرار گرفته اند و اتاق ها به عنوان عناصر آزادی در مرکز فضا قرار گرفته اند. بنابراین، دیوار های جداکننده و پارتیشن های شبکه ای مانعی برای دسترسی به دید کافی و ورود نور نمی باشد.

دو اتاق کنفرانس بزرگ در فضای عمومی مرکزی قرار گرفته و  دارای پارتیشن های متحرک عمودی هستند که این پارتیشن ها فضا را تفکیک کرده و فرصت های جدیدی را برای گروه بندی تیم ها و یا گردهمایی های بزرگتر ایجاد می کند.

در فضای این دفتر اداری دو نوع پارتیشن طراحی شده که یکی از سازه های صنعتی، فولاد جوش داده شده و دیگری از ورق های پلی کربنات موجدار است. ایده اصلی طراحان در دسترس قرار دادن محصولات صنعتی و تبدیل آن ها به عناصر خوب و قابل استفاده می باشد.

طراحی داخلی دفتر کار شرکت کامپیوتری و امنیت وبسایت

رول های فولادی برای ایجاد یک الگوی جدید از یک شبکه ساده به یک توری صنعتی تبدیل شده و این پارتیشن بافته شده فضا را بدون مسدود کردن مجزا می سازد.

باز بودن و شفافیت این پارتیشن ها دیدگاه های ظریف و لایه ای از منظره شهر در اختیار کاربران قرار می دهد و ورقهای پلی کربنات موجدار سفارشی به حفظ حریم خصوصی بیشتر کمک می کنند.

طرح رنگی  به کار رفته در فضای داخلی به رنگ سفید و خاکستری است که با تم قرمز که از نام تجاری شرکت برگرفته در برخی قسمت ها ترکیب شده است  پالت متریال های به کار رفته ترکیب سرامیک و پوشش های صنعتی و آلومینیومی  در ستون ها و دیوارها است که در کنار کف بتونی و پارتیشن ها با گریدهای جوش داده نشده با روکش سفید و ورقهای پلی کربنات موجدار سفارشی ترکیب شده است.

ساختار شبکه ای در طرح روشنایی نیز به کار رفته و  ترکیبی از پروفیل های آلومینیومی سفید و لامپ می باشد.در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3410 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم