۱۳ حیاط خلوت چند سطحی الهام بخش و تابستانه!

با گرمتر شدن هوا استفاده از حیاط خلوت و فضای بیرونی منزل کاربرد بیشتری پیدا می کند هوای مطلوب فرصتی مناسب برای استراحت زیر خورشید و لذت بردن از پخت غذا و صرف آن در کنار خانواده است.

 وجود مبلمان فضای باز، یک باربیکیو ساده و تجهیزاتی اندک می توانند به کلی می تواند فضای حیاط خلوت را دگرگون سازند  اما جدا از مبلمان گاهی حیاط احتیاج به تغییراتی برای عملکرد مناسب تر دارد برای شکل دادن به باغچه و یا پاسیوها نیاز به برنامه ریزی هوشمندانه ای هست تا فضایی مطلوب تر ایجاد شود در این صورت در فضاهای بزرگتر محدودیت ها کمتر اما در فضاهای کوچک چالش هایی قطعا ایجاد خواهد شد!

زمانی که حیاط خلوت در خانه شما کوچک است بهترین راهکار برای افزودن فضای کافی ایجاد چند سطح می باشد که باعث بزرگتر شدن حیاط شود. در واقع ایجاد سطوح مختلف به حوزه بندی فضای باز کمک کرده و جایگاه کافی برای مبلمان و همینطور نشیمن و گیاهان سبز برای مطبوعیت فضا ایجاد می کند .

چند سطحی بودن امکانات بیشتر و طبقه بندی شده ای را ایجاد میکند که علاوه بر زیبایی بیشتر در فضایی با یک سطح جای نخواهد گرفت!از آن جا که تابستان زمان سرگرمی در فضای باز است   برای لذت بردن از فضای بیرونی و حیاط خود، باید برای فضای بیرونی طراحی خوبی داشته باشید! درادامه با ۱۳ حیاط خلوت چند سطحی و ترفندهای طراحی هر یک با دکوبوم همراه باشید…..

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4538 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم