ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

از پارچه و مبلمان گرفته تا اکسسوری ها و اقلام دکوری منزل، روند پاییزی می تواند  با تمی جسورانه در دکوراسیون منزل بدرخشد و ویژگی های فصل را پررنگ تر کرده و فضای داخلی خانه را نیز متحول سازد.

ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

سرد تر شدن آب و هوا در فصل پاییز بهانه ای مناسب برای برگزاری مهمانی در داخل خانه است. وسایل مورد نیاز برای میزبانی در این فصل شامل ظروف شیشه ای رنگی، ظروف و گلدان های سنگی با دیزاین توسط برگ ها و المان های پاییزی و بسیار ساده است پس نیاز نیست که در این فصل به دنبال راهکارهای سخت باشید تنها از آنچه یادآور پاییز است غافل نشوید….

ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

استفاده از جزئیات جسورانه و برنزی نیز از متریال های ترند برای اقلام دکوری، اکسسوری ها و یا قابل استفاده در مبلمان در ترندهای پاییز می باشد.

ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

لایه بندی دکور

 نگاه مینیمالیستی را رها کنید و به استفاده از لایه های پویا شامل بافت ها، رنگ ها  و طرح ها به دکور نمودن سراسر قسمت های خانه بپردازید البته فراموش نکنید هنگام ترکیب لایه ها در دکوراسیون منزل ، به رنگها ، عملکرد و ایجاد راحتی ، لایه بندی و در نهایت ایجاد یک فضای منسجم توجه کنید و  این موضوع را فراموش نکنید با فلسفه و به کار گیری سبک MAXIMALISM (حداکثر گرایی) نباید فضا شلوغ و افراطی به نظر برسد و بایستی تعادل و آرامش را حفظ کند.

بالشتک و کوسن ها

 اگر می خواهید کوچک شروع کنید ، سعی کنید بالش هایی با چاپ ، رنگ و شکل های مختلف را به مبلمان خود اضافه کنید یا از آویختن اقلام دکوری و آثار هنری بر دیوار شروع کنید.

ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

طیف رنگ نارنجی و رنگ زرد خردلی و رنگ های غنی پاییزی را در دکوراسیون فراموش نکنید و با رنگ های مناسب تلفیق کنید رنگ های بیرون و درون منزل را به هم پیوند دهید و از این طریق پاییز را به فضای داخلی آورید.

ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

پارچه ها دردکوراسیون خانه

پارچه های پشمی و مخملی در بالشتک ها و مبلمان می تواند تمی گرم تر و ظاهری زیبا و تزئینی را متناسب با فصل ایجاد کند.  بافت های مویر ، گره های چنبره ، پشم نمدی و مخملی برجسته کوسن ها و لوازم جانبی مخملی ، زیبایی و راحتی بیشتری به خانه می بخشد.

ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

از ترندهای خلاقانه در دکوراسیون پاییزی امسال استفاده از ، ترکیب ویژگی های “هوشمند” در خانه ، برای ایجاد یک فضای زندگی یکنواخت و کارامد می باشد. همچنین نگاه ارگانیک بدون شک از بزرگترین ویژگی های روند پاییزی امسال است. فضای داخلی  خانه با هر سبکی میتواند با اجزای ارگانیک مانند یک سبد با فیبر طبیعی بافته شده یا بالشتک هایی با طرح چاپی برگ و یا طرح برگ روی کاغذ دیواری تزئین شود واحساس کامل تری از پاییز را یادآور شود.

ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

تحریریه دکوبوم

منبع: styleathome

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • پارمیدا مهر ۳۰, ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۹

    علی بود. فقط لطفا با تم سفید هم بذارید. ممنون

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

4433 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم