رنگ های سبز و مشکی در دکوراسیون آپارتمانی در اسپانیا

شرکت طراحی Egue y Seta اخیراً آپارتمانی آرامش بخش و مدرن در مادرید ، اسپانیا را به اتمام رسانده است.

در کنار درب ورودی یک تراس کوچک قرار دارد که شامل صندلی ها ، مکانی برای غذا خوردن و باربیکیو است. این آپارتمان با سبک معاصر و دارای اتاق نشیمنی با  سقف شیب دار  است که با مبلمان راحتی ال شکل،تابلوهای هنری ، قفسه دکوری و دیوار سبز رنگ طراحی شده همچنین در کنار نشیمن راهرویی نه چندان طولانی وجود دارد که به سایر قسمت های منزل منتهی می شود.

اتاق نشیمن با فضای ناهار خوری و آشپزخانه تلفیق شده و قفسه دیواری فضای ذخیره سازی اضافی را در کنار کابینت های مشکی مات با تم کلی رنگ های سیاه و سبز در سراسر این آپارتمان اسپانیایی ایجاد کرده است.

قفسه های چوبی در آشپزخانه دارای نورپردازی پنهان است که درخشش و روشنایی ملایمی در فضا ایجاد می کند و ظروف شیشه ای را نمایان و برجسته می کند.

اتاق خوابی مدرن در قسمت جلویی راهرو  و پشت نشیمن واقع شده است و نیم دیوار کوچکی در جلوی درب کمد بستر قرارگیری تخت خواب را ایجاد که هم فضای لازم برای فضای ذخیره سازی را مسدود نمیکند و هم مکانی را برای قراگیری وسایل ضروری ویا دکوری بالای تخت خواب ایجاد می کند سمت دیگر زیر شیروانی به منظور قسمتی برای حوزه کار و مطالعه در نظر گرفته شده است.

در این حمام مدرن ، کاشی های مشکی مربع حوزه حمام و دوش را  با رنگ و از طریق پارتیشن شیشه ای مجزا ساخته ضمن اینکه متریال چوب تمی طبیعی به دکوراسیون می بخشد.

در ادامه با دکوبوم با پلان این آپارتمان همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۱ نظر

  • ناشناس اسفند ۲۷, ۱۳۹۸ در ۰۸:۲۴

    خیلی عالی بود مخصوصا عکس های که قرار دایدن.

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

4137 بازدید

داغ ترین مطالب هفته

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم