دکوراسیون داخلی آپارتمانی با تنالیته خاکی برای ایجاد سادگی و آرامش

“Woollahra Residence”  توسط استودیو  Tom Mark Henry طراحی  و اجراشده لایه بندی ، رنگ و متریال ها طبق خواست کارفرما  که سادگی و آرامش در فضا بود انتخاب شده از این رو ، طراحان بافت های خاکی و یک پالت رنگی الهام  بخش از طبیعت را در فضای داخلی انتخاب کردند.

            

کابینت و قفسه های سفارشی تقریباً به طور یکپارچه با دیوار اتاق نشیمن ترکیب شده اند و به این ترتیب اقلام دکوراتیو در دکوراسیون بیشتر برجسته می شوند.

در اتاق ناهار خوری ، تمرکز بر روی لایه بندی ملایم بافت ها ، مکمل شخصیت آپارتمان و بافت طبیعی منطقه سایت قرارگیری پروژه است.

در این اتاق ناهار خوری ، تمرکز بر روی لایه بندی نرم بافت ها ، تکمیل کننده ویژگی های آپارتمان و ویژگی های طبیعی سایت است.

طاق منحنی و نور پردازی تأکیدی بر عناصر طراحی سبک Art Deco است و آشپزخانه به گونه ای طراحی شده است که فضای ذخیره سازی و سطح زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پیشخوان های سنگی ، بافت های گرم ، کاشی های دست ساز و کمد های  با رنگ ملایم و کم رنگ دیگر انتخاب های طراحی است که مکملی برای زیبایی آپارتمان محسوب می شوند.

در دکوراسیون  اتاق خواب ، یک بالاتختی خاکستری روکش دار ساده ، تنها عنصری تیره است که به چشم میخورد و کنتراست فضایی خوبی  در این اتاق مدرن ایجاد کرده است.

کاشی های دست ساز آبی روشن در سرویس بهداشتی احساس لوکسی در این فضای ساده ایجاد کرده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • Ph آبان ۱۴, ۱۳۹۹ در ۲۰:۱۵

    عالی بود?

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

2929 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم