باکس های چوبی دردکوراسیون مغازه شکلات فروشی

دکوراسیون و طراحی داخلی مناسب فضا در فروشگاه های مختلف نقش بسیار مهمی را در ورود و انتخاب افراد برای خرید دارد و این موضوع به خصوص در دکوراسیون مغازه های خوراکی بسیار نقش مهمتری را ایفا میکند تا کنجکاوانه و به دلیل اشتها برانگیز بودن مواد خوراکی از طریق دکوراسیون ویا ویترین افراد را به سوی خود بکشاند در این میان تمیزی و آراستگی فروشگاه و ایجاد حال و هوایی مرتبط با محصول فروشگاه نیز بسیار مهم است  که تمامی این ویژگی ها در مغازه ی شکلات فروشی  ویلیام کرلی در کنار هم قرار گرفته در ادامه با دکوبوم همراه باشید….

در طراحی داخلی یک مغازه شکلات فروشی در لندن برای دکوراسیون داخلی مغازه از باکس های چوبی به نحوی هنرمندانه استفاده شده است این بوتیک شکلاتی مدرن با نمای نارنجی روشن از بسته بندی شکلات الهام گرفته شده است.

این فروشگاه با مساحت ۳۲۵ فوت مربع (۳۰ مترمربع)  توسط  Jonathan Clark Architects برای شکلات سازی ویلیام کرلی در لندن ، انگلیس طراحی شده است.

با قدم گذاشتن در داخل فروشگاه خرده فروشی ، کف سرامیکی با طرح گرافیکی مربع شکل سیاه و سفید وجود دارد ، با این حال، جزئیات اصلی طراحی باکس های کاج سفید رنگ هستند که دیوار و سقف را پوشش داده اند. 

باکس ها در دکوراسیون مغازه:

روی دیوار در مجموع ۲۵ باکس وجود دارد که  برای نمایش محصولات استفاده می شود روی صفحه ی آینه کاری شده متصل شده اند و تصویر  سمت دیگر فضای داخلی را منعکس می کنند.

۴۱ باکس چوبی در اندازه های مختلف از سقف معلق هستند و روشنایی های نارنجی آویز در هماهنگی  با نمای نارنجی نور خوبی را منعکس و محصولات فروشگاه را به نحوی برجسته تر نشان می دهند.

کانتر سفارشی

مرکز اصلی این فضا یک کانتر سفارشی با روکش سنگ مرمر و با ویترین شیشه ای طراحی شده است که برای نمایش شکلات های خاص ، شیرینی و کوکی های  مغازه استفاده می شود.

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5339 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم