طراحی متفاوت تختخواب برای آپارتمان های کوچک

در گذر زمان و با پیشرفت تکنولوژی ها در زمینه های مختلف، زندگی در فضاهای کوچک در جوامع رشد کرده و زندگی در میکرو آپارتمان ها، سوئیت ها و استودیو آپارتمان ها بیش از پیش رایج گشته اند اگرچه این فضاها با زندگی سنتی مغایرت دارد و از فضاهای بزرگ، حیاط دار و تفکیک شده در گذشته فاصله گرفته اند اما نیازی است که جوامع را تحت تاثیر قرار داده و به سبب محدودیت و چالش های ایجاد شده  در چنین فضاهایی راهکارهایی همانند استفاده از مبلمان کم جا، ترکیبی وسفارشی اختصاصا با توجه به نیاز های فضاهای کوچک کاربرد زیادی پیدا کرده اند که علاوه بر زیبایی و ساماندهی فضاها نیاز های بیشتری را با اشغال فضای کمتر ایجاد می کنند.

 

استفاده ازمبلمان چندمنظوره یا ترکیبی و چیدمان مناسب فضا، در آپارتمان های کوچک امروزی بیش از پیش مورد نیاز است راهکارهای هوشمندانه، فضا را با تناسب و عملکرد مناسب سازماندهی کرده و امکانات بیشتری را در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

نمونه ای از این ایده های خلاقانه برای فضاهای کوچک تلفیق حوزه های منزل برای استفاده در شب و روز می باشد از این رو یک شرکت سازنده مبلمان هوشمند برای خانه های کوچک ، “تختخواب ابری” را به نحوی متفاوت و خلاقانه طراحی کرده است این تخت خواب تلفیقی از مبل و تخت خواب است که توسط پانلی به هم متصل و یکنواخت شده اند و تخت در قسمت بالایی پانل قرار گرفته است.

تختخواب درشب و در هنگام نیاز از سقف و قسمت بالایی پانل پایین می آید و با قرارگیری در روی مبل فضا را  از نشیمن تبدیل به یک اتاق خواب کاربردی میکند.

علاوه بر کاربرد این مبلمان سفارشی، زیبایی طراحی و طرح چوبی و یکنواخت این محصول از نظر زیباشناسی بسیار مورد پسند و با قابلیت هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون می باشد ضمن اینکه برای نشیمن منازل بزرگتر و برای ایجاد تخت خواب مهمان نیز ایده بسیار محسوب می شود.

تحریریه دکوبوم

منبع:contemporist

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • mhrnaz بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ در ۰۶:۴۷

    با سلام بسیار مطالب کاربردی و مفیدبود موفق باشید ندیری

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3201 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم