نقاشی ها مکملی جادویی برای دکوراسیون منزل!

آثار هنری می توانند به دکوراسیون هر اتاقی جلوه و هویتی منحصر به فرد بخشیده و علاوه بر زیبایی ، طراحی کلی خانه را به روشی ظریف و جذاب غنی سازند.

وقتی نوبت به تکمیل فضای داخلی می رسد در کنار اکسسوری ها اولین گزینه  و از ایده آل ترین انتخاب ها قطعا  آثار هنری و تابلوهای نقاشی است!

  

اما چرا نقاشی ها؟برای پاسخگویی به این سوال بایستی چندین فاکتور را در نظر بگیرید. یکی از آنها سلیقه شخصی است. بدون شک ، درک شما از زیبایی شناسی فضای داخلی ، اساساً به وسایلی که استفاده می کنید و اینکه آیا مورد پسند شما است یا خیر بستگی خواهد داشت.

 این بسیار مهم است که بعد زیبایی شنسانه خاصی از هنر را به نمایش بگذارید تا مهمانان و خودتان را خوشحال کنید البته فراموش نکنید انتخاب سبک و رنگ های نقاشی و هماهنگی  با سبک دکور منزل یا عناصر هنری هر قطعه نیز نقش مهمی دارد.

هنگام بررسی اینکه چه نقاشی هایی به طراحی داخلی فضای منزل شما کمک می کنند ، مهم است بدانید که آنها باید به اتاق هایی که در آن زندگی می کنند نشاط بخشند. اما برای رسیدن به این مهم ، ابتدا توجه کنید که اندازه مناسب را با توجه به جایی که قصد دارید آنها را آویزان کنید انتخاب نمایید.

اگر می خواهید یک نقاشی برجسته و پررنگ باشد ، می توانید یک بوم بزرگ را انتخاب کنید. با این حال ، گزینه های کوچکتر نیز می توانند در راهروها ، اتاق های نشیمن ، سالن ورودی و… عالی به نظر برسند.

علاوه بر این ، مهم است که نشان دهید هر اثر هنری هویت ویژه ای دارد به این معنا که، انتخاب شما از نقاشی ها و سبک آنها از طریق تکنیک ، موضوع و رنگ آنها تعریف می شود و این یک روش ظریف و پیچیده برای دستیابی به یک هدف است: غنی سازی زیبایی شناسانه خانه!

روشن است که نقاشی ها سبک مشخصی را نمایش می دهند اگر می خواهید خانه شما  احساسی معاصر یا آوانگارد داشته باشد ، باید نقاشی هایی را به این سبک انتخاب کنید. این فرمول دستیابی به هماهنگی در کل طراحی است.

اگر به دنبال فضایی کلاسیک هستید ، می توانید نقاشی هایی با مضامین سنتی مانند پرتره ، مناظر طبیعی ، طبیعت بی جان و غیره انتخاب کنید. اینها نمونه دوره های رنسانس ، باروک ، رمانتیسم هستند.

هدف از همه اینها فقط انتخاب نقاشی مورد علاقه شما نیست ، بلکه افزودن جلوه ای شخصی و متمایز است. در واقع ، نقاشی ها حرف های زیادی برای گفتن دارند و می توانند در هر قسمت از خانه به یک مرجع زیبایی تبدیل شوند.

جایی که یک نقاشی را آویزان می کنید باید نقاشی بتواند آن  اتاق را ارتقا داده و به شخصیت و معنی آن بیفزاید. در یک اتاق خواب ، اتاق نشیمن یا سالن ، ارتباط بصری مستقیمی را ارائه دهد و می تواند هر زمان که به آن نگاه می کنید روحیه شما را بالا ببرد.

باور کنید یا نه ، مردم برای برقراری ارتباط معنایی تمایل به انتخاب اشکال و طرح های خاصی دارند . نقاشی ها معمولاً شامل رنگ و خطوط و صحنه های هستند که معانی را منعکس می کنند.

به این ترتیب ، شما فضایی را حول یک موضوع متحد می کنید. شخصیت شما انعکاسی است از آنچه در نقاشی ظاهر می شود. اگر آرام باشید ، تمایل به انتخاب مناظر دارید ، در حالی که هنر معاصر بیشتر برای شخصیت های متفاوت تر  مناسب است. مضمون یک اتاق به سبک نقاشی که انتخاب می کنید و در نتیجه جو ایجاد شده توسط ان بستگی دارد.

قبل از انتخاب نقاشی ها باید نگاهی به اطراف خود بیندازید.

بدیهی است که نقاشی ها باید با دکوراسیون هماهنگ باشند. هیچ تنش غیر ضروری نباید وجود داشته باشد زیرا هدف نقاشی ها در دکوراسیون تولید جلوه بصری از طریق مضامین ، اشکال و رنگ ها است.

نقاشی ها بهتر است با بقیه مبلمان رابطه موثری داشته باشند. این تنها راه برقراری ارتباط با پیچیدگی آن ها است. برای کمک به زیبایی و ایجاد هویتی خاص در خانه هیچ مکملی بهتر از استفاده از نقاشی نیست. شما در دکوراسیون چه سبک نقاشی هایی با چه ابعادی را بیشتر می پسندید؟

تحریریه دکوبوم- غزاله عزالدین

منبع: decortips

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2581 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم