طراحی داخلی و دکوراسیون اداری و شوروم دفتر طراحی

طراحی داخلی و دکوراسیون اداری و شوروم دفتر طراحی توسط معماران  به سبکی سرگرم کننده ، رنگارنگ و پویا در زوریخ سوئیس طراحی و اجرا شده است. مفهوم اداری که دکوراسیون دفتر کار یک فضای انعطاف پذیر را ارائه می دهد ، روحیه تیمی را تقویت می کند و در عین حال برای کارمندان فضایی الهام بخش ایجاد می کند.

     

مبنای دکوراسیون بر پایه لذت بردن کارمندان از فضا و کار با کیفیت طراحی شده بر اساس تجربیات چند ماه گذشته و نیازهای متغیر شرکت ، کارکنان و مشتریانش ، Rüegg-Naegeli مجدداً به طراحی فضای اداری خود فکر کرده است و  نتیجه یک محیط کاری الهام بخش و مدرن است ، که کار را آگاهانه نمایان می کند و بنابراین نه تنها تبادل و خلاقیت کارکنان را ارتقا می بخشد ، بلکه بینشی ارزشمند از طیف وسیعی از خدمات و فرهنگ شرکت Rüegg-Naegeli ارائه می دهد .

تبادل و خلاقیت کارکنان اداری

انعطاف پذیری دفتر کار

به محض ورود بازدید کنندگان به دفتر جدید ، یک محیط کاری خلاق بروی بازدیدکنندگان باز می شود به لطف مبلمان کاملاً انعطاف پذیر ، فضای کارگاهی باز می تواند در مدت زمان کوتاهی دوباره طراحی شده و با نیازهای فعلی کاربران مطابقت داشته باشد همچنین  همه مبلمان اداری را می توان حمل و  به راحتی جابجا کرد.

در قلب شوروم جدید ، کارگاه های آموزشی با حداکثر ۲۰ نفر می تواند به راحتی و به طور موثر برگزار شود.

برای اشنایی بیشتر با مبلمان انعطاف پذیر پست زیر را مشاهده کنید:

دکوراسیون ۸ پروژه با مبلمان انعطاف پذیر

انعطاف پذیری مبلمان اداری

خلاقیت

 برای ایده پردازی خلاقانه و تعامل درباره  ایده ها  وبدون ایجاد مزاحمت برای بازدیدکنندگان و کارمندان دیگر فضای ایده با پرده قابل تفکیک است.

با این حال ، حوزه ایده و خلاقیت نه تنها برای کارگاه ها و رویدادها مناسب است ، بلکه قصد دارد پروژه ها و کارهای فعلی تیم را نیز به خوبی نمایش دهد.

 در کارگاه ، تیم ها فرصتی برای تجسم و بحث در مورد کار خود دارند.  از یک سو ، این کار کارکنان را با کار فعلی شرکت  متصل میکند از طرف دیگر ، ا باعث تبادل بین بخش ها می شود و می تواند به هم افزایی های ارزشمند  تیم  کمک کند.

خلاقیت اداری

تعاملات و حریم شخصی کارمندان

استراتژی های  دکوراسیون اداری  خلاقانه که نوآوری را ترویج می دهند به راحتی می توانند نامتعادل شوند  این امر  به ویژه در مورد تعامل اجتماعی صدق می کند. اگرچه Rüegg-Naegeli ارزش بالایی برای تعامل با همکاران و مشتریان قائل است ، اما کارکنان آزادند که به مناطق آرامتر عقب نشینی کنند. در پشت دفتر نیز ، کارکنان این فرصت را دارند که در آرامش و سکوت ، به دور از شلوغی روزمره فعالیت کنند.

Talky  در دکوراسیون برای کسانی که می خواهند از حریم صوتی خوبی بهره مند شوند  در دو اندازه مختلف در دسترس قرار گرفته است. Talky جدیدترین طراحی توسط طراح و معمار مشهور سوئیسی استفان هورلمان با همکاری Erich Keller AG است و یک میز تلفن، غرفه ای برای جلسه و فضایی خلاقانه است

اتاقک عایق صدا در دکوراسیون اداری.

از طریق افزونه های مختلف ، اتاق عایق صدا به بخشی جدایی ناپذیر از فضای کار تبدیل می شود و کار به سبک امروزی را غنی تر می کند.

فرهنگ سازمانی

محیط کار مدرن با داشتن مناطق مختلف ، نه تنها گزینه های مختلف کار را در اختیار کارکنان قرار می دهد ، بلکه طیف وسیعی از طراحی های محل کار را نیز به مشتریان Rüegg-Naegeli الهام می بخشد. چه کافه تریا، سالن یا اتاق جلسه ، شوروم و ….همگی روش های مختلفی را برای استفاده از مفاهیم مدرن اداری نشان می دهد.

شوروم و دفتر کار Rüegg-Naegeli در زوریخ با دنیای رنگ های متفاوت ، بسیاری از جزئیات کوچک و گیاهان ، بر فرهنگ فضای اداری باز و مدرن تأکید می کند و  طبق فرهنگ سازمانی که کارکنان خود را به عنوان مهمترین دارایی شرکت تلقی می کند در طراحی پیش می رود.

 اتاقک شخصی در دفتر کار

تحریریه دکوبوم

منبع: officesnapshots

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2176 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم