این بازارچه با طراحی Rojkind Arquitectos در سال ۲۰۱۳ در مکزیک ساخته شده است. هدف اصلی ساخت این بازارچه، تبلیغ فرهنگ غذایی و پخت و پز مکزیک می باشد. دکوراسیون داخلی بازارچه به گونه ای طراحی شده تا کار گروهی و همکاری افراد به آسان ترین شکل ممکن صورت پذیرد و افراد به راحتی بتوانند محصولات و تولیدات خود را به فروش برسانند.
طراحی این بازار با هدف افزایش مبادلات تجاری، القای فرهنگ این کشور و افزایش همکاری و کار گروهی انجام گرفته است به طوری که فضا، دعوت کننده، متنوع و معماری ای برگرفته از طبیعت مکزیک دارد.
این پروژه دارای فضایی باز و مملو از باغچه های عمودی و کاربردی سبزیجات می باشد.
تحریریه دکوبوم
منبع: archdaily
هیچ نظرات