کاربری: فروشگاه پوشاک
مساحت: ۸۰۰ متر مربع
رنگ های اصلی: قرمز، مشکی، طوسی
متریال های اصلی: ام دی اف با رنگ جلای پلی یورتان، فولاد ، صفحات بتنی
ویژگی های اصلی طراحی:
استفاده از رنگ رایج خودرو فِراری
ترکیب رنگ قرمز و مشکی و ایجاد عمق و اصالت به فضای داخلی
خطوط مستقیم و شکسته و مرز بندی با استفاده از قفسه ها و چارچوب های فلزی
طراحی لوستر فلزی اصلی با هندسه و قالب ماشین فراری
در طراحی داخلی این فروشگاه بهره گیری از پلان باز و قرار دادن استند های کم ارتفاع برای قرارگیری محصولاتی که باید مرکز توجه باشد از یکنواختی فضایی با این مساحت کاسته است همچنین بهره گیری از نورپردازی نقطه ای به صورت تصادفی، دکوراسیون خاص با شاخص های منحصر به فرد فِراری را در ذهن بیننده تثبیت می کند.
تحریریه دکوبوم
منبع: retaildesignblog
هیچ نظرات