تصاویر قبل و بعد از بازسازی دکوراسیون آشپزخانه ای کوچک

بازسازی دکوراسیون داخلی  آشپزخانه ای کوچک توسط استودیو طراحی  FC Studio با به کارگیری رنگ آبی روشن در سائوپائولو برزیل انجام شده است.

بازسازی و طراحی مجدد این آشپزخانه بسیار چشمگیر بوده و درآن با جایگزینی رنگ آبی براق در کابینت ها به جای رنگ سفید / کرم قبلی تمی متفاوت و زیبا در فضا ایجاد شده است.

طراحی مینیمالیستی و استفاده از رنگ و براقی کابینت ها  فضا را بزرگتر نشان داده و با طراحی متناسب و مکان هایی برای ذخیره سازی نیاز ها را به خوبی پوشش داده است.

این آشپزخانه دارای سبکی مدرن با کابینت های مینیمالیستی و براق است که در طراحی به دلیل کوچکی آپارتمان با بکارگیری رنگ، قسمت آشپزخانه از اتاق نشیمن تفکیک شده است.

هر قسمت در آشپزخانه برای عملکرد مشخصی تعریف شده برای مثال در سمت انتهایی خشک کن و ماشین لباسشویی به صورت پنهان جاسازی شده وحتی در زیر مایکروویو از فضای اضافی با تعبیه کشو سعی در استفاده بهینه از فضا شده است  همینطور کابینت ها، قفسه ها و کشوها فضای بسیار زیادی را برای ذخیره سازی و کاربرد های متفاوت و مورد نیاز فراهم کرده است.

نورپردازی سفید رنگ در سقف، منبع نوری برای شب و زمان تاریکی محسوب می شود که جلوه فضا را چندین برابر می کند برای مشاهده تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • ph اسفند ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۳:۵۴

    یه آشپزخانه رویایی بی نظیره جمع و جور و شیک

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

6953 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم