طراحی داخلی رستوران “نور” در اسپانیا

طراحی این رستوران در اسپانیا و به عنوان یک پروژه فرهنگی البته به صورت غداخوری های معمول و توسط گروه معماری GG ساخته شده است .تمرکز  اصلی بر میراث سنتی و با استفاده از اشکال هندسی برجسته و منطبق بر الگوهای سنتی طراحی شده است.

تضاد بین طراحی داخلی و خارجی نشان از سبک معماری رایج در فرهنگ سنتی است که در آن نمای بیرونی سخت و خشن ،در تضاد با فضاهای داخلی و مملو از تزئینات بوده  است.

فضای داخلی با استفاده از اصول معماری و زیباشناختی، با پوشش سرامیک و با استفاده از نقوش هندسی به عنوان تزئینات سقف و کف و دیوارها ساخته شده است. طراحی آزاد درترکیب آشپزخانه، سالن و فضای غذاخوری فضایی واحد و یکپارچه در عین حال با رعایت توالی فضایی مستمر  ایجاد کرده تا برای مشتریان تجربه و خاطره ای خوب از صرف غذا و احساس خوبی از فضا باقی بگذارد.

سقف فضای سالن اصلی ازشبکه ای دایره ای، مانند یک چراغ بزرگ درخشان با  نقوش ترنج شکل ودر فرم ها و پیچ و تاب های چوبی بزرگ که درسالن غداخوری و بالای میز و صندلی های غداخوری آویزان است تشکیل شده است.

علاوه بر این تمامی جزئیات نیز مورد توجه طراح قرار گرفته و کارد و چنگال و ظروف شیشه ای پذیرایی ، توسط صنعتگران و سازندگان با  متریال های سنتی از دوره عرب، مانند چرم، سرامیک و چوب طراحی شده است.

 

طراحی داخلی رستوران نور در اسپانیا

تحریریه دکوبوم

منبع:designboom

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2118 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم