دکوراسیون داخلی سفارشی در سوئیت ۳۵ متری برای زوج جوان

با افزایش جمعیت و همچنین افزایش قیمت ملک، خریداران به مکان های کوچکتر برای زندگی پناه برده اند البته چالش مواجهه با معضل محدودیت فضا سبب شده تا طراحی خانه های هوشمند و همینطور طراحی توسط مبلمان سفارشی برای استفاده حداکثری از متراژ موجود رایج تر گردد و با به کارگیری راهکارهای ذخیره سازی و هوشمندانه دکوراسیون از تمامی حتی کنج ها و گوشه ها و  فضاهای غیر قابل استفاده  بهره برده و  فضا را بیش از پیش سودمندتر سازند.

دکوراسیون داخلی این سوئیت تنها با متراژ ۳۵ متر مربع و  واقع در روسیه می باشد که برای زندگی یک زوج جوان طراحی و اجرا شده است. به دلیل کوچکی خانه تفکیک حوزه های مختلف منزل دشوارتر بوده در طراحی سعی شده تا  فضاها، انعطاف پذیرتر طراحی شوند همینطور از مبلمان سفارشی برای استفاده بهینه از فضا بهره گرفته شده است.

دکوراسیون داخلی قسمت نشیمن به عنوان حوزه عمومی منزل و برای معاشرت ها و فعالیت های روزانه طوری طراحی شده تا با انعطاف پذیری قابلیت جایگیری ۱۰ نفر مهمان را داشته باشد که با حرکت دادن مبلمان و گسترش میز ناهار خوری این موضوع را ممکن می سازد   قسمت خواب که به صورت سفارشی در ارتفاع بالاتر  و به صورت  تخت خواب باکس مانندی طراحی شده حوزه خصوصی را از نشیمن تفکیک کرده و از پله های ورودی به تخت خواب به عنوان گنجه و فضاهایی برای ذخیره سازی استفاده شده است و برای محافظت از ورود نور و در مواقع نیاز پرده سفید رنگی به منظور خصوصی سازی استفاده شده است.

در دیوار کناری تخت خواب ، کمدی سرتاسری قرارگرفته که برای قرارگیری تلویزیون قسمتی خالی می باشد و مبلمان و روشنایی به کار رفته در آپارتمان برند IKEA  است که تمی منحصر به فرد و بسیار ساده به فضا بخشیده است.

با وجود کوچکی تمامی حوزه ها در نظر گرفته شده و در قسمت ورودی فضایی برای پیش ورودی همراه با آینه و جاکفشی و رختکن طراحی شده که به دلیل وجود سرویس بهاشتی در همان قسمت توسط پرده ای می تواند قابل تفکیک شود.

استفاده از چوب و رنگ های به کار رفته تمی روستایی در آپارتمان ایجاد کرده که سبب گرم تر نشان دادن فضا شده و دعوت کنندگی را افزایش داده است.

در اتاق قسمتی به منظور اتاق کار و برای مطالعه در نظر گرفته شده و از نکات بارز در طراحی سرویس بهداشتی و آشپزخانه استفاده از کاشی های دست ساز ایرانی است. در ادامه با دکوبوم با مشاهده تصاویر این سوییت همراه باشید…

      

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5426 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم