طراحی داخلی عینک فروشی در شانگهای چین

دکوراسیون داخلی این بوتیک به منظور عینک فروشی طراحی و اجرا شده است که در آن با خلق فضایی منحصر به فرد سعی شده تا مفهومی متفاوت را از طریق درک بصری و ایجاد چشم انداز با صفحات مقعر و افزودن عمق به فضا در فروشگاه ایجاد نماید.

پانل های سفید فلزی سوراخدار به صورت دو طرفه در فضا ایجاد شده که با ایجاد زاویه پانل ها سبب شده تا دید مستقیمی به صندوق فروشگاه ایجاد شود و در زاویه قرار گرفتن پانل ها به تفکیک و بیشتر شدن فضا برای قرار گیری عینک ها و قفسه بندی در حوزه های مختلف و رفت و آمد و عدم ازدحام و بی نظمی کمک زیادی کرده است.

هنگام ورود به فروشگاه به دلیل دید مستقیم و همینطور تفاوت رنگ کانتر صندوق  با دیگر قسمت های سفید فروشگاه اولین چیزی که در هنگام ورود از نظر بصری دید را  هدایت می کند این قسمت است که از مجموعه ای از چراغ های فلورسنت تشکیل شده در یک باکس از نئون صورتی پوشیده شده است همچنین در دکوراسیون داخلی فروشگاه برای ایجاد همخوانی در قسمت هایی از قفسه ها از رنگ صورتی استفاده شده است.

ایده هوشمندانه استفاده از پانل ها برای طراحی چنین فروشگاه هایی می تواند بسیار هوشمندانه باشد زیرا ضمن افزودن کارایی سبب می شود تا از همه فضا هرچند کوچک استفاده بهینه شده و با طراحی اختصاصی  سبب شود تا نیاز به مبلمان و صرف هزینه برای خرید آن کاهش یافته و از عدم یکنواختی مبلمان با دکوراسیون پرهیز شود.

دکوبوم با سال ها تجربه در زمینه طراحی داخلی فضاهای تجاری و فروشگاه ها آماده ارائه مشاوره،طراحی و اجرا برای شما عزیزان می باشد به منظور مشاوره  برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و همینطور  فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    1923 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم