طراحی داخلی منحصر به فرد دفتر کار جدید Microsoft

موقعیت دفتر کار جدید مایکروسافت واقع در واشنگتن می باشد که برای طراحی و اجرای این پروژه اداری گروه معماری GGLO و Studio8 همکاری داشته اند.

مایکروسافت برای طراحی نیازمند یک محیط کاری جهت ارتقاء ماموریت ها و وظایف کاری به منظور توانمندسازی هر فرد و سازمان برای دستیابی بیشتر به فناوری، طبیعت و نیروی کار بوده است که مبنای طراحی در نظر گرفته شده است.

مرکز فناوری مایکروسافت، با توجه به استراتژی های کاری در فضاهایی شامل سی و شش هزار فوت مربع (۱۰۹۷۳ متر مربع) برای مشتریان و کارمندان طراحی شده است.

لابی پذیرش، با طراحی منحصر به فرد در سقف، قسمتی مرکزی در فضاست که به منظور یادگیری و برقراری تعاملات در مورد تکنولوژی و تجارب مایکروسافت ایجاد شده است. حوزه ها در پلان به نحوی ساماندهی شده تا علاوه بر تحریک خلاقیت و پویایی در فضا در مورد فعالیت های کاری و با توجه به نیاز های زیست محیطی طبقه بندی شوند.

از سوی دیگر به منظور احساس دعوت کنندگی و مهمان نوازی برای مشتریان و همچنین ایجاد احساس خوب و افزایش انعطاف پذیری در محیط کار و کارمندان، در طراحی سعی شده تا فضایی همراه با آرامش و همچنین برای همکاری و کار تیمی ایجاد شود.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2733 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم