رنگ سال2018

چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق با رنگ های پرطرفدار سال ۲۰۱۸

سخت ترین مشکل و معضل هنگام انتخاب دکوراسیون اتاق خواب شاید رنگ آن باشد.پیدا کردن تناژ رنگی مناسب و کامل که بتوانید چندین سال آن را دوست داشته باشید و نخواهید تغییری ایجاد کنید به نظر غیرممکن می آید؟خیر اینگونه نیست.کافی است شما شناخت کافی از تناژ رنگ های پرطرفدار را بدانید و در دکوراسیون از آن ها استفاده کنید.

ما ۵ رنگ دلخواه را انتخاب کردیم که به گفته کارشناسان محبوب ترین رنگ ها در سال ۲۰۱۸ هستند و خواهیم دانست که چگونه از این رنگ ها در دکوراسیون استفاده کنیم و هیچ ترسی در خود بابت ایجاد تغییر راه ندهیم.راه استفاده جالب و ابتکاری از هر رنگ در دکوراسیون داخلی را خواهیم آموخت.

در این سال و رسیدن به جدید ترین های دکوراسیون های داخلی دنیا از دکوبوم استفاده کنید.

رنگ کرم

اگرچه ما همیشه دنبال آشپزخانه اهای سفید بوده ایم اما نمیتوان از آشپزخانه های با رنگ های خاکستری و خاکی صرف نظر کرد.کابینت های خاکستری یک راه بسیار مناسب و شبک برای اضافه کردن عمق به فضا با ظاهری مناسب است.با استفاده از لوازم جانبی چوبی میتوان فضای گرم و شیک ایجاد کرد.

به چند دلیل ما به دیوار سفید علاقه مند هستیم.برای مثال ساده در عین حال شیک است و یا دیوار سفید حس باعث ایجاد حس سرزندگی و روشنایی می شود.با این حال دیوار سفید به راحتی میتواند اتاق را خشک، بی روح و بدون شخصیت کند.سعی کنید رنگی را در کنار سفید انتخاب کنید ککه حس گرما و سرزندگی را در فضا ایجاد کند.یک فرش رنگی،اکسسوری های طلایی و دراماتیک یک ظاهر شیک ایجاد میکند.

رنگ صورتی در دکوراسیون

رنگ مورد علاقه ای جشن های هزار ساله.این رنگ یکی از محبو ترین رنگ ها در بسته بندی محصولات زیبایی است.یکی از ویژگی های این رنگ جاه طلبی است.در دهه ۹۰،در  خانه مادر بزرگ ها از این رنگ در حمام،آشپزخانه،اتاق ناهارخوری و اتاق دختران کوچک به وفور استفاده میشد.میتوان از لوازم جانبی ظریف و طلایی در این فضا استفاده کرد و همچنین از صندلی های مدرن مخملی برای ایجاد سبکی مدرن استفاده نمود.

رنگ آبی در دکوراسیون

با رنگ آمیزی آبی تیره یک فضای آرام و دراماتیک ایجاد کنید.در این فضا از وسایل تیره استفاده کنید که باعث تیرگی بیشتر فضا شوند از طیف رنگی روشن که به روشنایی کمک میکنند استفاده نمایید.در این آشپزخانه با استفاده از کابینت های سفید و لوازم خانگی استیل،قسمت های سبز و کابینت ها محوطه ی آشپزی فراهم شده است.وییگی های این فضا مدرن سرد و در عین حال دارای هویت است.

رنگ آبی روشن در دکوراسیون

دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه ای باشد که محیطی آرام و بی سروصدا ایجاد کند.یک پالت رنگی کم رنگ  و ملایم شاید بتواند چنین شرایطی ایجاد کند.رنگ آبی ملایم میتواند انتخاب مناسبی در کنار کاغذ دیواری باشد و فاکتور آرامش در اتاق را افزایش دهد.

تحریریه دکوبوم

منیع:www.styleathome.com

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2825 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم