طراحی داخلی رستوران دریایی با المان های عربی

طراحی داخلی این رستوران به نام  “پیرمرد و دریا” واقع در بندر باستانی Jaffa در مساحت ۹۰۰ متر مربع و توسط Nir Portal طراحی و اجرا شده است که در این فضا سعی در حفظ سنت های گذشته نموده و با استفاده از بقایای قایق های ماهیگیری به جای مانده از گذشته سعی در تقویت فضا نموده است. دکوراسیون رستوران با عناصر معماری محلی عربی در هم آمیخته است و با پیچ و تاب های مدرن و متریال های جدید، مانند شش آرک چوبی و کاشی های سنتی بتنی که در خانه های قدیم Jaffa استفاده می شده است تزئین شده است.

در دکوراسیون داخلی از تکه های قایق های باقی مانده از گذشته برای تزئین دیوار مانند یک اثر هنری استفاده شده که ظاهری منحصر به فرد به دکوراسیون بخشیده و به نوع کاربری فضا که رستوران غذاهای دریایی می باشد هویت بخشیده است از دیگر نکات بارز این رستوران دریایی استفاده از سطوح چوبی با لایه های رنگ آمیزی شده برای میزها و صندلی و کانتر پذیرش می باشد که تمی از رنگ قایق ها را وارد فضا کرده و به رستوران دریایی روح و پویایی بخشیده است.

در قسمت ورودی از کفپوش هایی با طرح های شنی و آبی رنگ که یادآور دریا می باشد استفاده شده و چوب های به کار رفته در رستوران نیز به دلیل طبیعی بودن گرما و احساسی خوشایند برای مهمانان در هنگام صرف غذا و فضای جاذب و دعوت کننده ایجاد کرده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4061 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم