نکات اجاره آنلاین ملک

امروزه در دنیایی که کمتر حوزه‌ای از دست تکنولوژی در امان مانده، هر کاری چه خرید بستنی یا کیک تولد، درخواست خودرو یا خرید و فروش وسایل دست دوم با دانلود یک اپلیکیشن و از طریق اینترنت قابل انجام است. در این میان برای کارهای پردردسرتری مانند خرید، فروش یا اجاره املاک نیز راه‌های آنلاین و ساده ایجاد شده است. سایت و اپلیکیشن هومینگ دقیقا به همین دلیل خلق شده و آماده است که شما را راحت و بی‌درسر به خانه دلخواهتان برساند یا اگر قصد فروش ملک خود را دارید، شما را به بدون اتلاف و گذراندن وقت برای بازدیدهای بی‌نتیجه، با خریدار واقعی ملکتان آشنا کند.

دیگر گذشت آن روزهایی که برای اجاره آپارتمان موردنظرتان مجبور به سر زدن به همه‌ی دفاتر املاک محله‌ بودید و برای دیدن خانه‌هایی که با بودجه‌تان جور در می‌آمد، زمان زیادی را صرف می‎کردید. یا برای فروش سریع‌تر واحد بازسازی شده‌تان، مجبور به ارائه‌ی آن نزد همه مشاوران املاک آن محله بودید و باید روزها منتظر می‌ماندید که بالاخره سر و کله خریدار مورد نظر پیدا شود. همه‌ی سختی‌های این پروسه‌ی سخت و طاقت‌فرسا که حتما روزی با آن دست و پنجه نرم کرده‌اید، امروز راه‌‌های ساده‌‎تری هم دارد.

سایت هومینگ با درخواست اطلاعات کامل از مالک، تمام خصوصیات مهم ملک قابل فروش یا اجاره را پیش رویتان قرار می‌دهد. مالک می‌تواند همه خصوصیات ملک را در قسمت‌های جداگانه وارد کرده و با این کار، انتخاب و تصمیم‌گیری را برای خریدار یا مستاجر آسان‌تر کند. این اطلاعات شما را تا حد زیادی از انتخابتان مطمئن خواهد کرد. با فیلترکردن اولویت‌هایتان و حتی وارد کردن بازه‌ی مبلغی که امکان پرداخت دارید، به همان خانه‌ای که در ذهن دارید می‌رسید.

به این ترتیب نیازی نیست که روزها در پی خانه باشید و مدام به دنبال بنگاه‌های املاک بگردید، تماس بگیرید، منتظر بمانید مشاور با صاحب‌خانه هماهنگ کند، به شما خبر دهد و در نهایت بتوانید یک خانه را بازدید کنید و اگر موردپسندتان بود، باقی مراحل را انجام دهید. در این میان، اگر در همان نگاه اول از رنگ دیوارهای خانه خوشتان نیامد یا نقشه‌‌اش آن طور که می‌پسندید نبود، حتما از صرف این همه وقت و انرژی پشیمان خواهید شد. شاید اگر در همان ابتدای امر کسی عکسی از خانه به شما نشان می‌داد، تصمیم اولیه برای بازدید ساختمان را می‌گرفتید. برای حل این مشکل، هومینگ با درخواست عکس‌های کافی از مالک، به شما در این راه کمک خواهد کرد.

اگر چند محله‌ی خاص را برای زندگی انتخاب کرده‌اید، می‌توانید فقط املاک همان مناطق را ببینید. اگر خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت دارید و برایتان مهم است که خانه‌تان چند اتاق خواب دارد، می‌توانید تعداد اتاق‌های خانه را مشخص کنید. اگر وسیله نقلیه دارید و برایتان مهم است که خانه‌تان پارکینگ داشته باشد، حتما قسمت مربوط به پارکینگ را روشن کنید. اگر داشتن آسانسور برایتان اولویت است، می‌توانید با انتخاب این مورد فقط املاک دارای آسانسور را ببینید. حتی اگر برای خرید یا اجاره به دنبال خانه‌ای هستید که مالک آن قصد دارد کمی به شما تخفیف بدهد، حتما قسمت مربوط به تخفیف را روشن کنید. این موارد و فیلترهای دیگر، همگی به دلیل آسان کردن این مسیر سخت ایجاد شده‌اند و استفاده از آنها شما را دقیقا به همان خانه‌ای که در ذهنتان است، می‌رساند.

اجاره آنلاین ملک به شما این امکان را می‌دهد که در سفر یا زمانی که در شهر موردنظرتان برای اجاره حضور ندارید، بتوانید جست و جوی خود را برای پیدا کردن خانه موردنظرتان ادامه دهید. در شهر و منطقه‌ای که باشید می‌توانید در هر شهر و منطقه‌ای که بخواهید به دنبال خانه بگردید. شرایط، ویژگی‌ها و حتی موقعیت جغرافیایی آن را روی نقشه ببینید و بر اساس آن ملک موردپسندتان خود را انتخاب کنید. کافی‌است شهر خود را از میان شهرهای زیادی که هومینگ در آنها فعالیت می‌کند، انتخاب کنید. شما می‌توانید علاوه بر شهر محله‌های دلخواهتان را نیز فیلتر کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

لازم به ذکر است این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و دکوبوم هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه دکوبوم

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2681 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم