تطبیق نقشه باگوآ با پلان منزل یا دفتر کار

برای موقعیت یابی نقشه فنگ شویی باگوآ نیاز دارید تا برخی از قوانین فنگ شویی ساده را دنبال کنید. معمولا نمودار باگوآ را با درب ورودی همراستا می کنیم. درب ورودی در فنگشویی به معنای انرژی زندگی است جایی که تمام انرژی به فضا وارد می کند با این حال، اگر درب جلویی خانه یا ورودی، مسدود شده و یا هرگز استفاده نمی شود، دری که بیشترین استفاده از آن می شود را برای همراستا کردن نقشه باگوآی فنگ شویی معیار قرار دهید.

برای همراستا کردن نقشه باگوآ، تصور کنید از دیدگاه یک پرنده از بالا به خانه خود نگاه می کنید و سپس نقشه را روی خانه خود قرار دهید. درب جلویی یا ورودی خانه شما باید با پایین نقشه باگوآ همراستا شود و بر روی هم منطبق شود.

شما می توانید قالب نمودار باگوآ را بکشید یا فشرده کنید، به طوری که اکثریت فضای خانه خود را در داخل نقشه باگوآ، بگنجانید. اگر خانه مربعی یا مستطیل شکل دارید که تمامی قسمت های نمودار باگوآ را در آن بگنجانید. اما اگر نقشه خانه در نقشه باگوآ منطقه ای کم یا اضافه دارد قانون کلی این است که بخشی از باگوآ از دست رفته است اگر فضای منفی کمتر از نصف اندازه آن قسمت باشد این مورد تایید می شود.

اما نگران نباشید اگرچه مناطق از دست رفته در نواحی مربوط به زندگیتان مشکلاتی ایجاد می کند اما با پر کردن نمادین  و درمان های فنگ شویی  مناسب  نواحی از دست رفته در بیرون را با یک ساختار پوشیده، سکو، نور پردازی، گیاهان، شمع، سنگ های تزئینی، محوطه سازی زیبا یا کریستال کوارتز ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی ویلا مدرن – به صورت تخصصی

اگر شما نمی توانید هیچ کاری برای فراهم کردن اینگونه لوازم و وسایل انجام دهید، پس می توانید از داخل این کار را انجام دهید. یک آینه، چراغ و یا دیگر لوازم درمان فنگ شویی را بر روی دیوار یا نزدیک ترین دیوار به منطقه باگوآ از دست رفته، قرار دهید. اگر در این مناطق پنجره وجود دارد، شما همچنین می توانید به منظور ارتقاء و گردش چی (انرژی)، یک کریستال در پنجره نصب کنید.

اما مناطق اضافی، می توانند بسیار مفید باشند و بسته به منطقه قرارگیری می توانند حوزه را تقویت نمایند.

نمودار باگوآ فنگ شویی برای تمام طبقات به همین صورت تطبیق داده می شود. فقظ کافیست  نقشه باگوآ فنگ شویی را برای هر اتاق بطور جداگانه بکار ببریدو آن  را با درب ورودی به اتاق همراستا کنید.

حتی می توانید میز کار خود را مانند پلان خانه در نظر بگیرید و با قرار دادن نقشه باگوا وسایل روی میز را برای تقویت فنگشویی و سلامتی به کار ببرید.

در روزهای آینده به صورت جداگانه به راهکارهایی برای تقویت هر یک از نواحی می پردازیم با فنگ شویی گام به گام نوروزی  با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

۳/۵ - (۲ امتیاز)

۱۸ نظرات

  • المیرا اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹ در ۱۶:۵۴

    سلام ببخشید در ورودی آپارتمان رو در نظر بگیریم یا در ساختمان رو؟

    پاسخ
    • غزاله عزالدین اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۳

      سلام ممنون از همراهی شما با دکوبوم- درب ورودی آپارتمان رو در نظر بگیرید تا حوزه های مختلف خانه هر کدام در نقشه سر جای خود قرار بگیرند- اما اگر فقط یک اتاق را مدنظر دارید هم میتوانید درب ورودی همان اتاق را مجزا با نقشه تطبیق دهید .

      پاسخ
      • المیرا اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ در ۱۸:۲۶

        خیلی ممنون از پاسخگویی شما

        پاسخ
  • سحر اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ در ۲۳:۵۰

    وقت بخیر ، عذر میخوام خونه من دقیقا قسمت شرقی نصفش ی اتاق ۶ متری داره و قسمت نصفش نیست ، یعنی دقیقا ۶ متر اتاق دارم ۶ متر ندارم ، الان اون اتاق شش متری جز نقشه باگواس یا نه ؟!! لازم بدنید نقشه رو خدمتتون ارسال میکنم.خواهش میکنم راهنمایی کنید ?⚘⚘

    پاسخ
    • غزاله عزالدین اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۷

      سلام ممنون از همراهی شما با دکوبوم لطفا برای سوال و یا مشاوره از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

      پاسخ
    • ثریا آذر ۶, ۱۴۰۰ در ۱۶:۴۴

      سلام
      پایین نقشه بانوان دقیقا کجای نقشه سّ؟
      جهت شهرت؟ یا جهت شغلّ؟
      و اینکه با این روش دقیقا جهت قبله مون تغییر میکنه درسته؟

      پاسخ
  • Eli مهر ۱۴, ۱۳۹۹ در ۲۳:۱۹

    سلام ممنون از مطالب عالیتون
    یعنی در ورودی آپارتمان هر جا که هست باید روی نقشه باگوا بگذاریم در قسمت جنوب نقشه؟ خونه من یک مستطیل افقی هست که در ورودی طبق نقشه شما
    میشه جنوب شرقی
    پس هر جا که در ورودی هست باید طبق نقشه باگوا اون قسمت جنوب باشه؟درسته؟ دیگه نیاز به قطب نما نیست؟

    پاسخ
    • غزاله عزالدین مهر ۱۵, ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۱

      سلام ممنون از همراهی شما .بله فنگشویی به سبک باگوا منطبق با درب ورودی شکل میگیره و نیازی به قطب نما نیست

      پاسخ
  • راحله دی ۵, ۱۳۹۹ در ۲۱:۵۴

    با سلام و تشکر از مطالب مفیدتون
    اگر بعد از انطباق نقشه آپارتمان با نقشه باگوا مشخص بشه که مکانیابی فضاهای مختلف آپارتمان با مربع لوشو منطبق نیست (مثلا آشپزخانه به جای موقعیت عدد ۴ در موقعیت عدد ۸ قرار گرفته و ….) چگونه می توان تعادل را برقرار کرد؟

    پاسخ
    • غزاله عزالدین دی ۶, ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۴

      با سلام وقتتون بخیر ممنون از همراهی شما برای پرشس سوال ها و مشاوره دکوراسیون و فنگشویی لطفا از طریق تلگرام دکوبوم در ارتباط باشید

      پاسخ
  • بوشهری مرداد ۲۹, ۱۴۰۰ در ۱۵:۴۸

    سلام . وقت بخیر ..
    طبق جهت یابی .شمال و جنوب وغیره…. باید انجام بشه ؟

    پاسخ
    • غزاله عزالدین مرداد ۳۱, ۱۴۰۰ در ۰۹:۱۵

      سلام خیر جهتیابی باگوا با جهتهای اصلی متفاوت هست از درب ورودی منزل طبق متن مقاله پیش برید و جهت های پلان باگوا رو با نقشه منزل تطبیق بدید و یا اگر نیاز به مشاوره دارید با تلگرام دکوبوم در ارتباط باشید.

      پاسخ
  • لطفی شهریور ۶, ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۹

    با سلام ، ضمن تشکر از اطلاعات جامع وعالیتون ، سوالم در مورد قسمتهای از دست رفته نقشه خان هست که چطور باید آنرا بانقشه باگوا تطبیق بدیم؟
    متشکرم

    پاسخ
    • غزاله عزالدین شهریور ۸, ۱۴۰۰ در ۲۲:۰۸

      سلام جهت مشاوره با تلگرام دکوبوم در ارتباط باشید.

      پاسخ
  • هدا شهریور ۸, ۱۴۰۰ در ۰۳:۴۴

    سلام .خونمون یه خونه قدیمی جنوبیه یه حیاط کوچولو همون اول داره و یه حیاط بزرگتر عقب خونه داره ،سوالم اینه که فضای حیاط شمال نقشه باگوا میشه یا فقط قسمتای خونه که زیرپوشش سقف هستن

    پاسخ
    • غزاله عزالدین شهریور ۸, ۱۴۰۰ در ۲۲:۰۹

      سلام جهت مشاوره و پرسش سوال ها با تلگرام دکوبوم در ارتباط باشید.

      پاسخ
  • شیرین شهریور ۸, ۱۴۰۰ در ۱۹:۲۰

    سلام وقتتون بخیر,ببخشید من نفهمیدم بالاخره درب ورودی رو باید کدوم جهت بگیریم,جنوب نقشه باگوآ میشه یعنی قسمت شهرت؟یا قسمت شغل؟

    پاسخ
    • غزاله عزالدین شهریور ۸, ۱۴۰۰ در ۲۲:۰۹

      سلام جهت مشاوره با تلگرام دکوبوم در ارتباط باشید.

      پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

32590 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم