اکسسوری ها و دکوراسیون ۵۰ نشیمن به رنگ صورتی

دکوراسیون نشیمن از حوزه های فعال برای برقراری تعاملات در منزل می باشد زیبایی و عملکرد نشیمن به ایجاد احساس بهتر و پویایی فضا کمک می کند و می تواند تاثیرات زیادی بر سلامت روان و جسم داشته باشد.

تاثیر به کارگیری رنگ ها در دکوراسیون و ایجاد حال خوب به اثبات رسیده و می تواند از نظر روانشناختی بر عملکرد افراد بسیار موثر باشد.

رنگ عاملی است که با صرف هزینه محدود تغییرات چشمگیر و تنوع بسیاری در نشیمن ایجاد می کند و گرما و جلوه بی نظیری به دکوراسیون می بخشد.

برای مثال رنگ صورتی رنگی حاصل از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید است که ویژگی های هر دو رنگ را تا حدی داراست این رنگ رنگی نرم و لطیف، دوستانه، صلح آمیز و آرام است، در عین حال می تواند جسورانه و پر جنب و جوش و تحریک کننده احساسات عاطفی نیز باشد در واقع به کارگیری این رنگ در دکوراسیون تاثیر زیادی داشته و عشق و احساسی امیدبخش را در دکوراسیون ایجاد می کند. این رنگ از عصبانیت  می کاهد و آرامش و راحتی ایجاد می کند و از سوی دیگر با القای حس شادی به جنگ افسردگی می رود و شادی و نشاط بیشتری را در نشیمن منزل ایجاد می کند.

در دکوراسیون منزل، استفاده از رنگ صورتی و ترکیب آن با دیگر رنگ ها، تنوع و زیبایی وصف ناپذیری ایجاد می کند. به طور کلی رنگ صورتی برای دکوراسیون داخلی رنگ آسایش و آرامش است. این رنگ حس مشترک بودن و به اشتراک گذاشتن را منتقل می کند. در ادامه با دکوبوم با مشاهده تصاویر نشیمن هایی به رنگ صورتی همراه باشید…..

تحریریه دکوبوم

منبع:Pink Living Rooms

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4654 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم