دیزاین دکوراسیون خانه به سبک مینیمال در شرکت طراحی معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم

دکوراسیون خانه خود را چگونه به سبک مینیمال دیزاین کنیم؟

در این مقاله از وب سایت شرکت طراحی معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم قصد داریم شما را با راهکارهای دیزاین دکوراسیون خانه به سبک مینیمال آشنا کنیم، پس اگر به سبک مینیمال علاقه مند هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دیزاین دکوراسیون خانه به سبک مینیمال در شرکت طراحی معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم

تاریخچه دیزاین دکوراسیون خانه به سبک مینیمال

اگر در حال طراحی دکوراسیون آپارتمان جدید خود هستید و یا می خواهید خانه خود را بازسازی یا تغییر دکوراسیون دهید، پس احتمالاً نام طراحی داخلی مینیمال را شنیده اید شعار معروف میس ون در روهه : “کمتر بیشتر است”، اصل طراحی مینیمالیستی را تعریف می کند.

این سبک از قرن گذشته روند رو به پیشرفت داشته است و بیشتر در آثار پیشگام مدرنیست آلمانی-آمریکایی مشهود است. ریشه های آن را حتی فراتر از آن می توان جستجو کرد از گذشته طراحی سنتی ژاپنی اصول این سبک را تا حد زیادی شکل داد.

بنابراین ، واقعاً چه چیزی طراحی داخلی فضایی را “مینیمال” می کند؟ با شرکت طراحی معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم همراه باشید….

سبک مینیمالیسم در دکوراسیون خانه به چه معناست

مینیمالیسم در مورد همه چیز، از جمله رنگ ها اعمال می شود. فضای داخلی کاملاً سفید در بین مینیمالیست ها بسیار محبوب است. رنگ های خاکستری و رنگ های طبیعی نیز همین کار را انجام می دهند.

نکته اصلی اینکه اگر رنگ های خنثی مورد پسند شماست. می توانید یکنواختی رنگ های خنثی را با افزودن لهجه هایی از تک رنگ های پاستلی یا رنگ های اصلی کاملاً روشن بشکنید. یک کوسن اینجا یا یک گلدان آنجا! مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید وگرنه فضا را از سبک دکوراسیون مینیمال خارج میکنید.

مینیمالیسم در مورد خطوط مستقیم ، صاف ، اشکال ساده و صفحات تخت است. بنابراین، از قطعات پیچیده مبلمان که با پیچیده ترین جزئیات حکاکی شده اند، دوری کنید. ممکن است زیبا به نظر برسند، اما مناسب شما نیستند برای سبک مینیمال فرم های هندسی خالص بهترین انتخاب هستند.

دیزاین دکوراسیون خانه به سبک مینیمال در شرکت طراحی معماری دکوبوم

آموزش دیزاین دکوراسیون خانه به سبک مینیمال

اگر فکر کرده اید که چگونه دکوراسیون فضایی به رنگ های سفید یا خاکستری را جذاب تر کنید ، پاسخ شما این است: بافت! ارائه متنوعی از بافت های داخلی ، با وجود حفظ همان رنگ ، “تنوع درحین وحدت” را به شما هدیه می دهد و با روحیه ای مینیمالیستی فضای شما را پر از جنب و جوش می کند.

هر چند دوباره ،فراموش نکنید در این کار زیاده روی نکنید! این عدم زیاده روی جوهره مینیمالیسم است.

آثار هنری یا حتی مبلمان می توانند نقش کانونی را در فضای شما بازی کنند. در دکوراسیون منزل نقطه کانونی می تواند یک گلدان نمادین روی یک میز مرکزی ، یک شومینه برقی یا یک نقاشی باشد.

نقاشی های نسبتاً بزرگ با رنگ های زنده که در تضاد با فضای کلی خنثی هستند ، به طور طبیعی چشم ها را به خود جلب می کنند. با این حال، اگر فضای داخلی شما از قبل دارای تکه های رنگی است ، شاید باید آنها را به پالت رنگ نقاشی مرتبط کنید.

مینیمالیسم به تزئینات و جزئیات کمی نیاز دارد. بنابراین ، چگونه می توانید فضای داخلی خود را زیباتر نشان دهید؟ روی متریال های با ارزش مانند سنگ مرمر یا پرسلان با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

نیازی نیست که تمام دیوارهای خود را با سنگ مرمر دیزاین کنید میتوانید یک دیوار با این متریال های شاخص را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید.

مهمترین نکات در استفاده از سبک مینیمال در دکوراسیون

در دیزاین دکوراسیون خانه به سبک مینیمال همه چیز در مورد آراستگی، خلوص و رنگ های خنثی است، از این رو زمینه مناسبی برای برجسته سازی کوچکترین بی نظمی به وجود می آید.

بنابراین بهتر است جدا از وسایل غیر ضروری بپرهیزید درست است که مینیمالیسم یک سبک جزئی گرا نیست اما، دقیقاً به همین دلیل کوچکترین جزئیات ضعیف مانند اتصال روشنایی به سقف، لولاهای درب یا کاشی کاری معیوب به شدت مشهود به نظر برسد.

نگران نباشید در سبک مینیمال، شما می توانید تزئین کنید، اما باید مراقبت باشید در این کار زیاده روی نکنید. این شعار این سبک است! گیاهان آپارتمانی در گلدان های هم اندازه ، یا گلدان های با اندازه های مختلف اما از همان شکل و رنگ، عالی به نظر می رسند.

یک نقاشی روی دیوار ، همانطور که قبلا گفتیم ، ایده خوبی است و یک نقاشی بزرگ بسیار بهتر از چند نقاشی کوچک است.

استفاده از پترن ها در سبک دکوراسیون مینیمال

سوالی که ممکن است پیش آید این است که آیا می توانید در سبک دکوراسیون مینیمال از پترن ها استفاده کنید؟

خوب ، اگر می توانید بدون آن دکور کنید، پیش بروید، اما اگر در سبک سلیقه خود به الگوهایی نیاز دارید، نحوه انجام این کار چگونه است؟ نگران نباشید قوانین رنگ و فرم نیز برای الگوها اعمال می شود یعنی چه؟ به دنبال الگوهای ساده هندسی، شامل رنگ های خنثی یا تک رنگ باشید.

هرچه جزئیات و رنگهای کمتری وجود داشته باشد، چنین الگوهایی برای این سبک مناسب تر خواهد بود.

نور طبیعی سطح سفید و روشن شما را تکمیل می کند و دکوراسیون فضا را راحت و بزرگنر نشان می دهد همچنین با حفظ ذات واقعی سبک مینیمال، رنگ واقعی دیوارها ، کف و مبلمان شما را نشان می دهد.

نکته آخر و مهم اینکه قبل از دکور کردن منزل و انتخاب سبک مینیمال لازم است بدانید دیزاین دکوراسیون خانه به سبک مینیمال تنها یک سبک برای دکوراسیون منزل نیست در واقع یک سبک زندگی را برای شما به ارمغان می آورد پس قبل از شروع به تغییرات و خرید درباره این نوع زندگی مطالعه کنید و با خانواده درباره زندگی به سبکی مینیمال نظرخواهی کنید !

منبع: arch2o

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4433 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم