گل های رز در طراحی صندلی

این صندلی توسط یکی از بهترین طراحان ژاپنی به نام Shiro Kuramata طراحی شده است. این مبلمان در سال ۱۹۸۸ به مبلغ ۲۶۹.۰۰۰ یورو به فروش رفته است. ۵۹ از این مدل صندلی ساخته شده است که در موزه هایی همانند موزه هنرهای مدرن نیویورک، موزه هنرهای مدرن سانفرانسیسکو و موزه هنر دالاس نگه داری می شود. ابتدا برای ساخت این نوع صندلی از گل های طبیعی استفاده شد اما به سبب سوخته شدن آن ها در رزین اکرلیک مواد مصنوعی جایگزین آنها شدند.  مشکلات متعددی برای نگه داری این گل ها در داخل صندلی برای مدت طولانی نیز وجود داشته است.

طراحی مبلمان، طراحی داخلی

طراحی مبلمان، طراحی داخلی

اطلاعات بیشتر درباره صندلی

طراح شیرو کوراماتا (Shiro Kuramata)، ۳ سال پیش از مرگش در سال ۱۹۸۸، این صندلی به نام میس بلانچ (Miss Blanche) را ساخت. نام صندلی، یعنی میس بلانچ، از یکی از شخصیت‌های نمایش آمریکایی A Streetcar Named Desire برگرفته شده است. رزهای داخل متریال شفاف آکریلی، پیش از خشک شدن آن، با دست درون آن چیده شده‌اند. وزن این صندلی با بدنه آکریلی و پایه‌های آلومینیومی صورتی، مجموعا به ۷۰ کیلوگرم می‌رسد.

گل های رز در طراحی صندلی

درباره طراح شیرو کوراماتا

آقای کوراماتا در سال ۱۹۳۴ زاده شد و در سال ۱۹۹۱، از دنیا رفت. او به طراحی‌هایی که ظاهرا جاذبه را به چالش می‌کشند و بی‌وزنی و معلق بودن را نمایش می‌دهند، معروف است. آقای کوراماتا از سال ۱۹۵۴ کار طراحی را آغاز کرد و در سال ۱۹۶۵، در سن ۳۱ سالگی، شرکت طراحی کوراماتا را بنیان گذاشت.

این طراح ژاپنی، در طراحی‌هایش از آثار طراحان و هنرمندان دیگر کشورها، به‌ویژه ایتالیا و ایالات‌متحده، الهام گرفته است. او به ایجاد طرح‌های شفاف، بسیار علاقه داشت و در این میان، اثر «صندلی شیشه‌ای» در سال ۱۹۷۶، بسیار مشهور شد. کوراماتا در طول زندگی خود، بیش از ۳۰۰ بار و رستوران را طراحی کرد.

صندلی‌های مشابه در دکوبوم

فروشگاه دکوبوم از محصولات متنوعی برخوردار است که تعداد زیادی از آن‌ها، دارای طرح‌های هنری اختصاصی هستند. مشاوران ما در دکوبوم، با تخصص در زمینه طراحی داخلی منزل و دفتر کار، خدمات مشاوره را در زمینه انتخاب صندلی هنری به شما ارائه خواهند کرد. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی، از این خدمات استفاده کنید و محصولات موردنظر خود را با کسب اطلاعات درباره قیمت‌های به روزشده، از دکوبوم خریداری نمایید.

خرید صندلی هنری از دکوبوم، فقط به‌صورت حضوری یا تلفنی امکان‌پذیر خواهد بود و در حال حاضر، خدمات فروش اینترنتی صندلی در این فروشگاه ارائه نمی‌شود. مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه، از مزایایی چون گارانتی، ارسال رایگان و تست محصول، بهره‌مند شوند.

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

dezeen

phillips

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2265 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم