اکسسوری های محبوب طراحان داخلی

اکسسوری ها مکمل دکوراسیون محسوب می شوند و تاثیرات این عناصر به ظاهر کوچک بر گرمی فضا و روح بخشی آن بر معماران و طراحان داخلی پوشیده نیست از این رو طراحان برای تکمیل دکوراسیون فضا از اکسسوری هایی استفاده می کنند که محبوب ترین و رایج ترین آن ها نزد طراحان به قرار زیر است با دکوبوم همراه باشید….

تابلوهای هنری

تابلو و نقاشی های هنری با افزودن هنر در تلفیق با رنگ ها و طرح ها تعادل و هارمونی را به دکوراسیون اهدا کرده و سبک دکوراسیون فضا را معین و به آن هویت می بخشند.

قالیچه و فرش

یک قالیچه یا فرش زیبا می تواند گرما و احساس را به دکوراسیون بیافزاید و تفکیک کننده خوبی برای حوزه های منزل محسوب می شود.

آینه ها

آینه ها عناصری بسیار تاثیرگذار و عالی برای بزرگ و روشن تر نشان دادن فضا هستند و از این جهت ترفندی هوشمندانه در چیدمان و دکور نمودن فضا محسوب می شوند.

گل ها و گیاهان

گلدان ها زمانی که پذیرای گل های شاداب و  تازه باشند  می توانند یکی از بهترین اکسسسوری ها در دکوراسیون باشند که سبب روح بخشی و وارد کردن طبیعت به دکوراسیون می شوند.

عکس های خانوادگی

به نمایش گذاشتن عکسهای خانوادگی می تواند یک ایده عالی برای اکسسوری در دکوراسیون اتاق باشد  البته بهتر است برای جلوگیری از شلوغی و آشفتگی از رنگ ها و فریم های یکسان استفاده شود علاوه بر آن تصاویر خانوادگی احساس تعلق خاطر را بیشتر کرده و هویت و خاطرات مار را به دکوراسیون وارد می کنند.

استفاده از تجهیزات روشنایی

استفاده از آباژور های رومیزی یا پایه دار به زیبایی و تکمیل جلوه دکوراسیون کمک کرده و با ایجاد نور کافی با رنگ دلخواه و سایه های زیبا کیفیت فضا را افزایش می دهد.

اکسسوری های دارای بافت، پترن ها و الگوهای مختلف

در دکوراسیون می توان با افزودن پترن ها و رنگ های مختلف تم فضا را به کلی متحول ساخت و تغییرات چشمگیری ایجاد نمود پترن ها سبب تعادل بصری و پویا تر نمودن دکوراسیون می شوند و فضا را متنوع ساخته و از یکنواختی خارج می نمایند از این جهت مورد علاقه طراحان محسوب شده و ازطریق ترفندهای مختلف برای افزودن طرح ها و رنگ ها مانند پارچه های رومبلی،پرده ها، کاغذ دیواری و …  استفاده می کنند.

کوسن ها

کوسن ها از اکسسوری های محبوب طراحان هستند زیرا ترفندی موثر برای گرما بخشیدن به فضا، ایجاد راحتی بیشتر و ست کردن رنگ ها بدون صرف هزینه زیاد محسوب می شوند.

گلدان ها ،ظروف، کتاب  و مجسمه های دکوراتیو

المان های دکوری در پر کردن دکوراسیون حوزه های منزل و ایجاد تعادل بصری کمک می کنند در حین اینکه میتوانند کاربری هم باشند با افزودن ارتفاع و مقیاس و متریال های مختلف بر دکوراسیون تاثیر زیادی می گذارند.

تحریریه دکوبوم

۱/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4497 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم