طراحی کافی شاپی با ترکیب سبک روستایی و مدن

یک استودیو طراحی داخلی یک کافی شاپ مخصوص برای عربستان که سومین شعبه از از آن می باشد را طراحی کرده است.این کافی شاپ در نزدیک دانشگاه  Iman در ریاض واقع شده است.در ادامه خواهیم دید که معماران و طراحان پروژه چگونه توانسته اندبارعایت اصول،کافی شاپی مناسب،آرام و زیبا طراحی کنند که توانسته مراجعه کنندگان ثابتی داشته باشد.

برای ایمن کافی شاپ ترکیب سبک روستایی و مدرن در نظرگرفته شده است.دراین کافه دو طبقه طراحی با توجه یه شرایط مالی ومقرون به صرفه بودن انجام شده است.یکی از اساسی ترین رویکردها دراین طراحی تامین روشنایی کافی بوده است.مسیر رفت و آمد به وسیله نرده هایی سفید از قسمت اصلی کافه جدا شده است تا به این وسیله حریم مشتریان بیشتر حفظ شود.

در این کافی شاپ از رنگ های مختلفی استفاده شده است برای مثال برای صندلی ها از ترکیب رنگ نارنجی و آبی ملایم استفاده شده است.بر روی یکی از دیوارهای اصلی در این کافی شاپ نقاشی خاص با ترکیب تمام رنگ های به کار برفته در کافه اجرا شده است که جلوه ی زیادی به کافی شاپ بخشیده است.همچنین که مشاهده می کنید در این کافه از چوب به خاطر سبک روستایی و ایجاد حس صمیمیت بسیار استفاده شده است.

به وسیله یک پلکان گرد میتوان به طبقه دوم راه یافت،این پله مانند سایر قسمت ها از ترکیب چوب با فلز ساخته شده است.در نمای پیشخوان کافه از اشکال هندسی استفاده شده که با ترکیب رنگ آبی،سفید وخاکستری با سایر قسمت های کافه هماهنگ شده است.

برای نمای ورودی کافه از رنگ قزمز سفید ومشکی استفاده شده همانطور که می دانید ترکیب این سه رنگ می تواند توجه زیادی را جلب کند.

 تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog.net

 

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3413 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم