دکوراسیون ۵۱ آشپزخانه الهام بخش با تنالیته رنگ قرمز

طبق مبانی چرخه یا دایره رنگ، رنگ ها به رنگ های گرم و سرد تقسیم بندی می شوند که رنگ های سرد دایره رنگی متشکل از طیف رنگ های سبز، آبی و بنفش است و رنگ قرمز، نارنجی و زرد به عنوان رنگ های گرم در نظر گرفته می شوند، تم رنگ های گرم همانگونه که به نظر می رسند گرما، آتش و خورشید را تداعی کرده و  پویایی، صمیمیت و گرمی را در فضا افزایش  می دهند و می توانند احساس راحتی بیشتری در دکوراسیون ایجاد نمایند.

قرمز رنگی برونگرا و گرم است . این رنگ به کمک مکانیسمی طبیعی سبب برانگیختن انرژی و نیروی حیات می گردد و فعالیت را جایگزین رخوت و تنبلی می سازد کم خونی،سرماخوردگی و ذات الریه از جمله دیگر بیماری هایی است که با بهره گرفتن از رنگ قرمز می توان به کاهش آن ها کمک کرد. رنگ قرمز به فعالیت فیزیکی نیرو می بخشد و حالاتی چون بی تحرکی ،مالیخولیا،افسردگی و بی حالی را از میان می برد .

استفاده از رنگ قرمز در طراحی داخلی خانه می تواند در عین حال پر ریسک ولی بسیار خیره کننده باشد،به کارگیری این رنگ با طیف وسیع خود در فضاهای داخلی با کاربری های مختلف و دکوراسیون منزل از اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی و آشپزخانه بسته به سلیقه کاربرد دارد این رنگ  به خصوص در دکوراسیون آشپزخانه سبب تحریک اشتها برای میل به غذا می شود از این رو رنگ خوبی برای  دکوراسیون آشپزخانه همینطور رستوران ها محسوب می شود.

آشپزخانه های قرمز با تنالیته های مختلف و مطابق با سلیقه با از بین بردن مرزها و افزودن انرژی به زندگی روزمره میتوانند طرحی الهام بخش ایجاد کنند در ادامه با دکوبوم با  ۵۱ دکوراسیون الهام بخش آشپزخانه با تنالیته رنگی قرمز، آجری و نارنجی همراه باشید…..

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing 

امتیاز دهید post

۱ نظر

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3321 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم