روبان های چوبی با پیچ و تاب های کاربردی در طراحی فروشگاه

این فروشگاه  به منظور فروش و نمایش انواع چوب در مصارف دکوراسیون داخلی مانند ونیر، روکش،لایه نازک چوب و یا چوب مخصوص روکش مبل همینطور  چوب های تخته سه لا طراحی شده که در طراحی داخلی این فروشگاه یک عنصر چوبی مانند مجسمه ای الهام بخش از منحنی های روان روبان مانند در فضا به کار رفته است .

این مجسمه چوبی علاوه بر دکوراسیون فروشگاه این مکان را به شورومی برای نمایش مهارت کار با چوب و کیفیت چوب موجود  تبدیل کرده است.

 پلان این فروشگاه باریک بوده و چالشی برای فروشگاه محسوب می شده که به همین دلیل برای لذت کاربران و همینطور گردش بصری مناسب با طراحی این روبان چوبی سعی در تغییر فضا و ایجاد مبلمان برای فضا به صورت همزمان گشته است.

روبان های چوبی پیچ و تاب خورده و  ویترین فروشگاه ، فضاهای نشیمن ، میزهای جلسات و سایر عناصر طراحی را تشکیل می دهند که  این پیچ و خم ها حوزه های گوناگون را شکل داده و به نرمی حوزه ها را معین ساخته اند.

برای ایجاد این سازه ، معماران از نجارهای ماهر و متریال مناسب استفاده نمودند و در نتیجه پوسته ای نازک و قابل اجرا از تخته سه لا با منحنی های لازم ایجاد نمودند  این فضای خلاقانه می تواند سبب جذب بیشتر کاربران به فروشگاه و علاقه بیشتر آن ها به محصولات چوبی گردد.

تحریریه دکوبوم- غزاله عزالدین

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3892 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم