طراحی داخلی آپارتمانی کوچک و مینیمال

طراحی داخلی این آپارتمان کوچک با دکوراسیون مینیمال و زیبا، فضایی نفیس و شیک با درخشش های سفید و عسلی ایجاد کرده است.
این زیبایی بدیع در ترکیب دکوراسیون با سبک مینیمالیسم و خلوص رنگ سفید ، استفاده گسترده از متریال های طبیعی(عمدتا چوب و پارچه) و تاچی درخشان از اکسسوری و جزئیات مسی خانه ای آرامش بخش و مدرن تشکیل داده است.

طراحی داخلی آپارتمانی کوچک و مینیمال
دکوراسیون داخلی آپارتمان با وجود داشتن سبکی ساده حاصل از سبک مینیمال و رنگ غالب سفید، با متریال های به کار رفته فضایی لوکس و هوشمندانه و ارگانیک ایجاد کرده است.
مبلمان مدولار با قطعات محدود به رنگ سفید به نحوی پویا با سایر اجزای دکوراسیون در هم آمیخته اند.این پروژه طراحی آپارتمان نمونه ای زیبا از تبدیل فضاهای محدود شهری یا آپارتمان های کوچک به ایجاد فضایی زیبا و کاربردی و چیزی است که از لحاظ احساسی و حواس پنج گانه در زندگی مدرن امروزی به آن نیازمندیم.

جریان حاصل از پلان باز در این آپارتمان کوچک همه نیازهای ضروری حاصل از سبک زندگی مدرن را به هم پیوند داده و در گوشه خانه آشپزخانه ای بسیار کوچک و مینیمالیستی و در عین حال به یاد ماندنی – مخصوصاً به دلیل روکش مسی یک قسمت از دیوار و کابینت ها – به چشم می خورد همینطور در کنار میز ناهار خوری هماهنگ با کابینت های مسی و نزدیکی به آشپزخانه دکوارسیون را تکمیل کرده است. یک پارتیشن شیشه ای اتاق خواب زیبا را به وجود آورده که برای حفظ حریم خصوصی می تواند با پرده ای از دید مستقیم خارج گردد.

طراحی داخلی آپارتمانی کوچک و مینیمال

طراحی داخلی آپارتمانی کوچک و مینیمال
در واقع استفاده از پارتیشن شیشه ای برای جداسازی و تفکیک حوزه ها به کار رفته ضمن اینکه متریال شیشه برای جلوگیری از کوچک تر شدن و گشایش فضایی در حین جداسازی اتاق خواب صورت گرفته است.

روکش چوبی کف ، دیوارها و حتی سقف ، احساسی ارگانیک و گرم را به فضا اهدا کرده و با طراحی و توجه به جزئیاتی ظریف مانند تزئینات مسی و رنگ عسلی، خلوص و طراوت ، مینیمالیسم و سبکی بی عیب و نقص را در این پروژه ایجاد کرده است ضمن اینکه خطوط و نقاط تیره مشکی رنگ برای ایجاد کنتراست در برخی نقاط تکرار شده است با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

طراحی داخلی آپارتمانی کوچک و مینیمال طراحی داخلی آپارتمانی کوچک و مینیمال طراحی داخلی آپارتمانی کوچک و مینیمال طراحی داخلی حمام آپارتمانی کوچک و مینیمال متریال مس در دکوراسیون حمام
تحریریه دکوبوم- غزاله عزالدین
منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4066 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم