طراحی داخلی دفتر کار برند آرایشی زیبایی  Nuxe

طراحی داخلی دفترکار مرکزی جدید Nuxe ، برند پیشرو فرانسوی در زمینه لوازم آرایشی طبیعی ، نتیجه نیاز این شرکت به محل کار و نمایندگی است که ارزشها و فلسفه شرکت را منتقل می کند.

   

تاریخچه برند نوکس

تاریخچه نوکس از خانم الیزا ژابز، بنیانگذار برند نوکس برای دانستن هدف طراحی  داخلی دفتر کار این برند تفکیک ناپذیر است.

موفقیت نوکس در بین بانوان با ارائه محصول طبیعی و همچنین درک صحیح خانم الیزا ژابز از آنچه خانم ها برای رسیدن به زیبایی نیاز دارند آغاز شد.

در اوایل سال ۱۹۹۰، خانم الیزا ژابر یک آزمایشگاه کوچک تخصصی پوست در پاریس برپا کرد و خوب می‌دانست که این شروع یک فعالیت بزرگ است: تلفیق بی نظیری از طبیعت و لوکس بودن، اصولی که فلسفه این برند را طی سالها پایه گذاری کرده است در حقیقت ایشان از دوران کودکی مجذوب طبیعت بوده است.

او با آوردن برند جدیدی به بازار که تلفیقی از طبیعت و نوآوری بوده است محصولاتی را ارائه نمود که حس فوق العاده زنانه ای را در خانم ها بیدار می کرد.

مفهوم پروزه

مفهوم این پروژه ، با الهام از ارزش های نام تجاری شرکت ، با هدف ایجاد احساس انرژی ، زندگی و رفاه ناشی از تماس با طبیعت و عناصر آن در میلان شکل گرفته است.

کل سازماندهی فضا  وطراحی داخلی دفترکار نوکس حول محور پذیرایی و سالن لابی مرکزی می چرخد. این منطقه ، که بقیه فضای باز به  آن منشعب می شود ، یک منطقه نمایشگاهی و ویترین برای نمایش محصولات زیبایی برند Nuxe اختصاص داده شده که کاملاً با فضاهای کار ادغام می شود.

تجربه فضایی کاربران

تجربه فضایی برند تجاری با جلوه های زیبا از چوب ، مبلمان راحتی  برای  ایجاد فضایی صمیمی شکل گرفته ، میز پذیرش گرد و سفارشی ، ساخته شده توسط صنعتگران محلی ، به فضا حس بسیار دلپذیر و آرامش بخشی می بخشد.

یک ویژگی خاص دیگر ، ویترین تمام قد است که به صورت سفارشی طراحی شده و با ساختار چوبی و فریم های فلزی روشن با آینه های گرد مفاهیم زیبایی را در دفترکار دوباره ایجاد کند.

استفاده از طراحی داخلی اداری به سبک بیوفیلیک، انواع گیاهان سبز گلدانی و باکس های گل با روکش چند لایه ای واحدهای مختلف عملیاتی را از یکدیگر جدا می کند که در سراسر فضا به کار رفته اند. این پیکربندی به نوعی با تفکیکی ظریف بین سالن و فضاهای ضمن حفظ پویایی و تداوم فضایی خاصی را برای تشویق به همکاری و تعامل بین کارمندان ایجاد می کند.

آسایش کاربران

علاوه بر مزایایی که بر راحتی و کیفیت هوای در آسایش کارمندان در طراحی داخلی دفترکار نقش دارند ، وجود گیاهان جلوه زیبا و دلپذیری را ایجاد می کند که احساس طراوت و سبکی را در سراسر محیط سبب می شود.

 همچنین قرار گرفتن قسمت وسیعی از محیط در معرض نور طبیعی ناشی از پنجره های بزرگ ، که عمدتاً رو به قسمت ورودی هستند ، فضا را روشن تر و کارامد تر نموده است.

  برای حمایت از حوزه های کاری، نیمکت های دیواری (یکپارچه با کمدهای دیواری) برای جلسات سریع یا غرفه هایی خصوصی جهت جلسات برای فعالیتهایی که نیاز به حفظ حریم خصوصی و تمرکز دارند طراحی شده است.  اتاقهای جلسات در ابعاد مختلف و یک منطقه استراحت چند منظوره با آشپزخانه  نیز  در طراحی دفتر کار وجود دارد.

 منطقه استراحت دارای جلوه چوبی مشابه منطقه لابی است و مشرف به یک منطقه انعطاف پذیر غیررسمی است که توسط کارکنان برای استراحت و ناهار استفاده می شود ، اما علاوه بر آن به عنوان یک سالن کار برای مکالمات تجاری  یا  صرف قهوه نیز استفاده می شود.

انتخاب رنگ ها در طراحی داخلی دفترکار نوکس

 درطراحی داخلی دفترکار انتخاب رنگها نتیجه مطالعات تیم طراحی است که پالت رنگهای خاکستری ، چوبی ، سبز ، آبی روشن ، قرمز را پیشنهاد می کند ، با رنگهایی که رنگهای زمین ، گیاهان ، آب و اسانس گلها را به یاد می آورد.

در اتاقهای جلسات ، دفاتر نمایندگی و مسیرهای گردش ، رنگهای گرم و خاکستری روشن غالب است که متانت را در فضا ایجاد میکند و در فضاهای باز رنگ سبز  به کار رفته تا هویت بصری شرکت و فلسفه طبیعی شرکت را به یاد آورد. 

رنگ آبی روشن در مبلمان سالن و لابی و در برخی از دیوارها به چشم می خورد اما رنگ سبز اغلب در جزئیات برخی مبلمان و اکسسوری ها مانند قاب پنجره ها ، میزهای کار یا لایت ها استفاده شده است رنگ قرمز را می توان در پارچه برخی از قطعات مبلمان طراحی شده ، در پانل های عایق صدا و چاپهای گرافیک یا وفریم ها یافت که تضاد دلپذیری را به کل فضا می افزاید.

تحریریه دکوبوم

منبع: officesnapshots

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2100 بازدید

    داغ ترین مطالب هفته

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم