طراحی داخلی عینک فروشی با رویکردی جسورانه و مدرن

استودیو معماری ALEKSA طراحی داخلی این فروشگاه را که گل سرسبد فروشگاه های عینک آفتابی برند Art’s Sake می باشد در باغ تاریخی لندن تکمیل کرده است. این فروشگاه با توجه به جزئیات و رعایت معیارهای زیبایی شناسی کاربران و خریداران را هدف قرار داده و فریم های ظریف اما پیچیده برند فروشگاه را به خوبی منعکس می کند.

 رنگ آبی پاستلی، ایستگاه سلفی و ” Instagram spots” از ویژگی های اصلی طراحی در فضا می باشد.

طراحی داخلی عینک فروشی

طراحی داخلی عینک فروشی

For’s Art’s Sake   یک برند طراحی آنلاین است که در زمینه مد و فروش عینک ها  تخصص دارد و  شعبه فروشگاه لندن ضمن احترام به فضاهای های تاریخی ، یک رویکرد طراحی جسورانه و مدرن را نشان می دهد.

طراحی داخلی عینک فروشی

طراحی داخلی عینک فروشی

استودیوی ALEKSA تمایل داشت تا با سبک التقاطی  به طراحی فروشگاه این برند بپردازد و از این رو از پالتی لوکس از متریال های دارای کنتراست  مانند متریال برنجی،  آینه ، پارچه مخمل آبی و چوب سفید براق استفاده نموده است.

طراحی داخلی عینک فروشی

ویترین و طراحی داخلی عینک فروشی

دیواره های پرده مانند صلب و ویترین های با روکش فلزی با مخمل آبی رنگی ملایم امضای این شرکت و تم به کار رفته در فروشگاه های این برند است.

طاق های برنجی ،آینه های گرد، قفسه های شناور و پانل های سقفی آینه ای از دیگر ویژگی های این فضای داخلی محسوب می شود که این عناصر بازتاب آینه و متریال های براق داخل فضا را بهبود بخشیده و تنوع بصری و بافت را به فضا افزوده است ضمن اینکه فروشگاه را بزرگتر نشان می دهد.

این مغازه دارای دو ورودی است یکی رو به خیابان مرکزی و دیگری با کافه ها و محل برگزاری و اجرای موسیقی در فضای باز که از طریق آن  به میدان اصلی مرتبط می گردد. طراحی داخلی فضا از نقوش کلیدی معماری مانند قوس های اسکلت فلزی موجود و نمای آجری قوس دار و پنجره ها بهره برده است در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید…..

ویترین و طراحی داخلی عینک فروشی

ویترین عینک فروشی

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3354 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم