طراحی داخلی فروشگاه و دفتر کار شرکت عسل فروشی

طراحی داخلی فروشگاه و دفتر کار این شرکت عسل فروشی یکی از چالش های بزرگ برای طراحان و معماران این پروژه بوده است که در آن حوزه هایی با اهداف مختلف را در یک مفهوم مشترک گنجانده و با دنبال کردن الگوهای مشابه ترکیبی متعادل از فروشگاه در طبقه همکف به همراه پذیرش و شوروم محصولات و در طبقه اول فضایی به حوزه های پذیرش، اتاق کنفرانس ، دفاتر و سایر اتاقهای کمکی اختصاص یافته است.

از اشکال هندسی لانه زنبوری به عنوان منبع الهام  در پروژه استفاده شده و این اشکال شش ضلعی در کل مجموعه تعمیم یافته با استفاده از کف اپوکسی فضا ۲ قسمت با رنگ های متفاوت تفکیک شده و پذیرایی و سالن نمایشگاه را مجزا ساخته است.

پترن شش ضلعی درکف ،مبلمان و میز ، نرده های پلکان و به صورت قفسه هایی به شکل عناصر شش ضلعی به شکل کندو های زنبور عسل در دکوراسیون و در دیوار  نیز یافت می شود و سبب هماهنگی و ارتباط سایر حوزه ها توسط کانسپت اولیه طراحی در دکوراسیون کل فضا گشته است.

در اتاق کنفرانس و دفتر اداری از ماژول های MADLAB که فرم مشابهی دارند استفاده شده و قسمت پذیرایی از سنگ های تزئینی ساخته شده است . 

از آنجا که این یک پروژه پیچیده برای طراحان محسوب می شد ، معماران تصمیم گرفتند برخی از عناصر موجود را به صورت سفارشی وارد کنند.

یک چراغ بزرگ شاخه ای از طبقه اول تا طبقه هم کف آویزان شده و یک پیوستگی معنایی و مکانی ایجاد کرده است. ترکیب آنها فضایی درخشان ، آرامش بخش و زیست محیطی را ایجاد می کند. به طور کلی ، تمام مفهوم مبتنی بر اصل اکولوژیکی است که نماد هدف شرکت عسل فروشی است. بنابراین ، از متریال های ساده و طبیعی مانند بتن ، سنگ ، خاک رس و برنج استفاده شده و تم لانه زنبوری ، رنگ زرد روشن و طبیعی بودن متریال ها ، به این فضای صنعتی سبکی زنده و هویتی ویژه بخشیده  است.

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    10280 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم