طراحی داخلی منحصر به فرد هتل اسکی w در آلپ

این هتل به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های ساخت هتل طرح کانکریت برای ساخت هتل های دبیلو است که بعد از مدتها در سوئیس با رویکردی جسورانه و مدرن طراحی و اجرا شده است این پروژه ایده آل در نزدیکی دامنه های  برفی مناسب برای اسکی قرار گرفته است و همسایگی خوبی بین ساختمان اصلی خانه با ظاهر سنتی و سبک و هویتی معاصر دارد. این هتل ۱۲۳ اتاق و ۱۵ سوئیت دیدنی و جذاب هرکدام با طراحی متفاوت و ترکیبی از فضای مدرن داخلی با مبلمان براق و تم روستایی که در استفاده از مواد طبیعی و پارچه ها دارد که ترکیبی بی عیب و نقص از سبک ها را شامل شده است.

طراحی داخلی منحصر به فرد هتل اسکی w در آلپ

طراحی و اجرای دکوراسیون هتل دبلیو با الهام از کنده کاری ها و اثرات چوب اسکی روی برف، زیبایی و زرق و برق نیویورکی را در پیست اسکی کوه آلپ خلق کرده است.

انتخاب رنگ و اجزای نورپردازی اتاق ها ، راهرو و بخش استخر سونا یکی از جاذبه های دکوراسیون داخلی هتل دبلیو کوههای آلپ سوئیس است در واقع راهکارهای روشنایی در سراسر هتل مورد توجه قرار گرفته است و همه لامپ ها با طراحی هنرهای دستی و منحصر با هر فضایی و در تطابق کامل با فضای شیک هتل به کار رفته است.

فضای داخلی نیز توسط تیغه های عمودی آینه ای به سه بخش مجزا تقسیم شده است و لابی هتل به عنوان اولین مکان ورود میهمانان بلافاصله در بدو ورود با ویژگی های رنگارنگ، با طراحی هنری و تلفیقی از متریال های سنگ و چوب و با فرم های منحنی و با قابلیت انعطاف پذیری توجه را به خود معطوف می نماید استخر و بالکن وسیع با پوشش شیشه ای، دید به اطراف هتل و نمای کوهستانی را میسر می سازد در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

طراحی داخلی منحصر به فرد هتل اسکی w در آلپ

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3362 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم