طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر کار شرکت بازاریابی

طراحی و دکوراسیون داخلی این فضای اداری برای یک شرکت بازاریابی در سال ۲۰۱۸ و در فضایی به متراژ حدودا ۲۱۷ متر در ونکوور، کانادا اجرا شده است.

طراحی شاد و در عین حال مینیمال از ویژگی های بارز این دفتر محسوب می شود و در این مجموعه سعی شده تا در حین ایجاد فضایی خلاقانه و پویا فضایی نشانگر برند شرکت نیز خلق نماید.

دفتر قبلی این شرکت دارای فضاهای مجزا و تفکیک شده بود ، بنابراین طراحان در فضای جدید برای پاسخگویی به نیاز روزافزون کارکنانشان به فضای شخصی بیشتر و همچنین فرصتهای همکاری ، نیازمند فضایی متفاوت بودند.

بنابراین در طرح فضایی معماران محیط کاری تازه و جسورانه برای سرگرمی و پوشش دهی نیاز کارمندان که اکثریت آن را قشر جوانتر تشکیل می دادند پیشنهاد دادند.

کابینت های سیاه رنگ مانند یک نقطه کانونی توجه را به خود جلب می کنند و در هماهنگی با پارتیشن دکوری مشکی و فریم های مشکی به کار رفته فضا را متعادل ساخته اند ایجاد اتاقک های رنگی برای جلسات با کف پوش آبی رنگ و همینطور اتاقک هایی با طرح و گیاهان طبیعی حریم شخصی بیشتری به کارمندان اهدا کرده در حین اینکه فضا را جذاب و متفاوت ساخته است.

استفاده از پترن های متفاوت تنوع بصری را افزایش داده و الگوهای نوشتاری و اشکال روی دیوار ها ، کانتر آشپزخانه و در پارتیشن ها و سایر قسمت ها به وضوح به چشم می خورد.

در دکوراسیون داخلی حضور پررنگ برند و یک حس سرگرم کننده و بی تکلف، در برابر پس زمینه سادگی الهام گرفته از سبک اسکاندیناوی قرار گرفته است. این طرح فرصت هایی را برای سلامتی و تعامل اجتماعی کارکنان در فضایی آرام و جذاب فراهم می کند که بیانگر شخصیت و هویت شرکت است. تجربه کاربران در وهله اول در طراحی مورد نظر قرار گرفته و تعادل در راحتی برای افزایش کیفیت فضای کاری ایجاد گردیده است همچنین از فضاهای متنوع و سرگرم کننده از نظر بصری استفاده شده تا از یکنواختی فضای کار بکاهد و همینطور سبب ایجاد تعاملات موثر بیشتر بین کارمندان به منظور بهبود وضعیت روحی،جسمی و همینطور اجتماعی افراد برای انجام کار موثرتر گردد.

 تحریریه دکوبوم

منبع: officesnapshots

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4257 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم