معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از مردم در هالیوود، در تورهایی شرکت می‌کنند که بتوانند نگاهی به خانه‌های گران‌قیمت سلبریتی‌ها داشته باشند. دیدن زندگی لوکس آن‌ها، می‌تواند به افراد این حس را بدهد که روزی با کسب موفقیت، آن‌ها نیز می‌توانند در چنین خانه‌هایی زندگی کنند. رسیدن به آن نقطه از موفقیت، زمان و تلاش زیادی می‌طلبد؛ بنابراین، فعلا تماشای ویلاهای افراد مشهور در جهان لذت ببرید. دوست دارید کدام‌یک از این خانه‌ها را داشته باشید؟

دسترسی سریع

عمارت کایلی جنر در کالیفرنیا

به لطف امپراتوری زیبایی کایلی جنر، او ثروتی نزدیک به ۱ میلیارد دلار دارد و در لیست صاحبان زیباترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار می‌گیرد. این امر، بدان معناست که او می‌تواند یک‌ خانه با طراحی ویلایی مدرن در کالیفرنیا جنوبی داشته باشد. کایلی جنر، درحالی‌که تنها ۲۶ سال سن دارد، صاحب عمارتی در هیدن هیلز به ارزش بیش از ۱۲ میلیون دلار است.

این خانه، دارای هشت اتاق‌خواب است؛ در زمینی به وسعت ۱.۴ هکتار قرار دارد و با یک استخر و یک سینمای خانگی همراه است. فضای داخلی زیادی به‌خصوص در آشپزخانه وجود دارد و یک پاسیو برای مهمانی درنظر گرفته ‌شده است تا او و خانواده‌اش، از مهمانان خود پذیرایی کنند. کایلی جنر همچنین فضای زیادی برای بازی دخترش استورمی دارد.

عمارت سِلین دیون در فلوریدا

سلین دیون، خواننده‌ای افسانه‌ای است که با آهنگ‌های پرفروش زیادی ازجمله موسیقی تایتانیک، «قلب من به تپش ادامه خواهد داد»، شناخته می‌شود. او تا ژوئن ۲۰۱۹ در لاس‌وگاس کنسرت‌های هنری خود را اجرا می‌کرد. سلین دیون، املاک زیادی در سراسر جهان دارد؛ اما خانه‌اش در ژوپیتر آیلند، فلوریدا، یکی از باشکوه‌ترین‌هاست که باعث شده است تا در لیست زیباترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار بگیرد.

این عمارت ساحلی، تقریبا ۴۰ میلیون دلار ارزش دارد و امکانات رفاهی زیادی را ارائه می‌دهد. این عمارت، در سال ۲۰۱۰ ساخته ‌شده است و ۱۱۰۰۰ فوت مربع وسعت دارد. این خانه دارای ۱۳ اتاق‌خواب و ۱۴ حمام کامل است و در زمینی به وسعت ۵/۵ هکتار قرار می‌گیرد. آشپزخانه تماما سفید است و دو جزیره دارد. در حیاط پشتی، استخری بزرگ با یک مجموعه پارک آبی به چشم می‌خورد. همچنین؛ پنج عمارت مجلل ازجمله یک استخر خانه بزرگ در این ملک وجود دارد.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه کندال جنر در بورلی هیلز

کندال جنر، خواهر بزرگ‌تر کایلی جنر و مدلی مشهور است. او نیز در جنوب کالیفرنیا زندگی می‌کند. اگرچه کندال اخیرا خانه‌ای در وست‌وود خرید؛ اما یک حادثه تعقیب او را مجبور کرد خانه را بفروشد و به محله‌ای امن نقل‌مکان کند. او درنهایت یکی از خانه‌های سابق چارلی شین را خرید که پر از تجملات است. او با این ملک در لیست زیباترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار می‌گیرد.

این خانه، با پنج اتاق‌خواب و هشت حمام، به‌هیچ‌وجه کمبود فضا ندارد. حیاط‌خلوتی فوق‌العاده در این خانه وجود دارد که برای استراحت یا حمام آفتاب ایده‌آل محسوب می‌شود؛ اما او اخیرا بازسازی‌هایی را روی برخی از قسمت‌های ملک مانند تعمیر سقف و به‌روزرسانی آشپزخانه انجام داده است.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

آپارتمان سث مایرز در نیویورک

سث مایرز، کمدین مشهور، کار خودش را به‌عنوان نویسنده و بازیگر در برنامه Saturday Night Live آغاز کرد. او در حال حاضر مجری برنامه گفتگوی شبانه Late Night with Seth Meyers در شبکه ان‌بی‌سی است. مایرز و همسرش الکسی، در یک آپارتمان زیبا و مدرن در گرینویچ ویلیج نیویورک زندگی می‌کنند و در لیست دارنده زیباترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار دارند.

ست مایرز، این آپارتمان ده اتاقه را در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۷.۵ میلیون دلار خرید. آن‌ها با تیم طراحی Ashe Leandro همکاری کردند تا فضای داخلی این آپارتمان ۳۲۰۰ فوت مربعی را با قوس‌های جدید، دیوارهای سفید و خاکستری و مبلمان جدید و خلاقانه باز کنند. آشپزخانه‌ی باز، دارای کابینت‌ها و دیوارهای خاکستری تیره و همچنین پیشخوان‌های مرمر سیاه وسایل جانبی از طلای ناب است.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

پنت هاوس زین ملک در سوهو

زین ملک، عضو سابق گروه وان‌دایرکشن، صاحب یکی از ویلاهای افراد مشهور در جهان در سوهوی پر جنب‌وجوش نیویورک‌سیتی است. ملک پس از تنها دو سال مالکیت، در حال حاضر این پنت هاوس را به فروش گذاشت. او این پنت هاوس را بعد از جدایی‌ از جیجی حدید خریداری کرد. بااین‌حال، حالا وقت آن رسیده است که به‌دنبال موقعیت‌های بهتر بگردد.

این پنت هاوس با زیربنایی کمی کمتر از ۴۰۰۰ فوت مربع، چهار اتاق‌خواب و چهار حمام دارد. پنجره‌های قدی، نقطه کانونی این آپارتمان زیبا هستند. منظره شهر خیره‌کننده است و دیوارهای سفید، سبب می‌شود فضا احساس تمیزی داشته باشد. این امر، شخصی‌سازی فضا را برای هرکسی که بعدا در آن ساکن شود، آسان می‌سازد.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه‌ برادلی کوپر در گرینویچ ویلیج

یکی دیگر از ساکنین مشهور شهر نیویورک، بردلی کوپر است. این بازیگر، نویسنده و کارگردان نامزد جایزه اسکار، در ماه می ۲۰۱۸ ‌خانه‌ای‌ شهری خیره‌کننده در گرینویچ ویلیج به قیمت ۱۳.۵ میلیون دلار خرید. این خانه‌ شهری، یکی از بهترین ویلاهای افراد مشهور در جهان به‌شمار می‌رود که اقامت‌گاهی آجری با شش اتاق‌خواب و چهار حمام است.

در این خانه‌ ۴۰۰۰ فوت مربعی، فضایی بیرونی به‌وسعت بیش از ۱۰۰۰ فوت مربع وجود دارد که شامل یک باغچه‌ خصوصی در پشت آن می‌شود؛ همچنین یک سرداب شراب وجود دارد که ظرفیت نگهداری ۱۰۰۰ بطری شراب را داراست. خانه‌ کوپر، دارای یک سوئیت اصلی با تمام امکانات در طراحی ویلا یک طبقه با کف‌پوش چوبی اصیل و زیباست. حمام اصلی، دارای یک وان حمام چدنی فوق‌العاده زیبا و یک نورگیر سقفی بزرگ است.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه مایلی سایرس در تنسی

مایلی سایرس، با خرید این ویلا در سال‌های اخیر، در لیست صاحبان بهترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار گرفت و همچنان از آن لذت می‌برد. فضای داخلی خانه، کمی کمتر از ۷۰۰۰ فوت مربع است که فضای زیادی برای گیتار و آهنگسازی فراهم می‌سازد. حالا که او دوباره آلبوم ضبط می‌کند، این ملک مکان مناسبی برای الهام‌گرفتن و نوشتن آهنگ محسوب می‌شود.

این خانه، دارای پنج اتاق‌خواب، چهار حمام، یک آشپزخانه مجهز، دو شومینه و منظره‌ای باشکوه از جنگل‌های انبوهی است که آن را احاطه کرده‌اند. ایوان تقریبا سراسری خانه، با تعداد زیادی صندلی راحتی مجهز شده است؛ به‌طوری‌که انتخاب بهترین جای نشستن را برایتان دشوار خواهد ساخت. حیاط‌خلوت خانه Miley Cyrus در تِنسی برای برگزاری مهمانی گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

ملک جکی او در مارتاوزین

جکی کندی اوناسیس فقید، یک نماد آمریکایی است و عاشق زندگی در جزیره زیبای مارتاوزین بود. او در سال ۱۹۷۹ رد گیت فارم، یک ملک ۳۴۰ هکتاری با ساحل اقیانوس خرید و در لیست ویلاهای افراد مشهور در جهان، قرار گرفت. از ژوئن ۲۰۱۹، این خانه باقیمت ۶۵ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد.

رد گیت فارم، یک ساختمان با نمای چوبی از درخت سرخ (سدر) است که تقریبا ۶۵۰۰ فوت مربع وسعت دارد. ساختمان اصلی دارای پنج اتاق‌خواب، دو دستشویی مهمان و یک آشپزخانه مجهز است. یک مهمانسرا در این ملک وجود دارد که دوطبقه و چهار اتاق‌خواب با سه حمام دارد. این ملک زیبا، همچنین دارای یک استخر و زمین تنیس است. شما می‌توانید بیش از یک مایل ساحل اقیانوس اطلس را در حاشیه رد گیت فارم پیدا کنید.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه استفن کری در والنات کریک

ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز، استفن کری، به‌تازگی این خانه را با ضرر فروخت؛ اما این موضوع سبب کم‌شدن زیبایی خانه نمی‌شود و به همین دلیل او در لیست صاحبان زیباترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار می‌‌گیرد. این خانه، در والنات کریک واقع‌شده است. او و همسرش، کمتر از یک سال به همراه سه فرزندشان در این خانه زندگی کردند تا این‌که خانه بزرگ‌تری برای نقل‌مکان پیدا کردند.

این خانه، پنج اتاق‌خواب و چهار حمام دارد و به سبک مدیترانه‌ای ساخته‌شده است. این سبک، در رنگ قرمز زیبای کاشی‌های سقف و دیوارها و همچنین پنجره‌های بزرگ ظاهر می‌شود. طراحی این خانه، آن را به مکانی زیبا و خصوصی برای زندگی تبدیل می‌کند. چه کسی این خانه را آرامش‌بخش نمی‌خواهد؟

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه تپه‌های پنهان متعلق به هیدن هیلز

خواننده آلترناتیو آرند بی با خرید یک ملک به ارزش حدودی ۲۰ میلیون دلار، بابت خرید این خانه تپه‌ای دوست‌داشتنی، در لیست صاحبان زیباترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار می‌گیرد. اگرچه مساحت کل ملک فقط ۳ هکتار است؛ اما لوکس‌بودن این خانه، به ۹ اتاق‌خواب آن برمی‌گردد. این مکان، برای کسی که عاشق مهمانی‌دادن و داشتن مهمان‌های زیاد است، ایده‌آل به‌نظر می‌رسد.

این خانه، همچنین ۱۱ حمام و فضایی به وسعت ۱۲۰۰۰ فوت مربع دارد که به‌راحتی می‌توانید آن را با ساکنان دوم یا سوم به اشتراک بگذارید و همچنان هرگز با آن‌ها برخورد نداشته باشید. این خانه تمام ویژگی‌هایی را دارد که یک ستاره موسیقی می‌تواند در خانه به‌دنبال آن باشد: شومینه، سرداب شراب، بار داخلی و خارجی، سینمای خانگی، آتشدان، استخر، اسپا و آشپزخانه مجهز؛ این‌ها تنها برخی از امکانات رفاهی این خانه هستند.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

پنت‌هاوس جاستین تیمبرلیک در Tribeca

جاستین تیمبرلیک و همسرش جسیکا بیل، در سال ۲۰۱۸ یک پنت‌هاوس دوست‌داشتنی در محله Tribeca در شهر نیویورک خریدند. آن‌ها برای این فضای چهار خواب، ۲۸ میلیون دلار پرداخت کردند. این ساختمان، در بین برترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار دارد و با ویلا سلبریتی‌های محبوبی همچون رایان رینولدز، بلیک لایولی و جنیفر لارنس همسایه است.

این خانه، فضای باز زیادی دارد و پنجره‌های آن از کف تا سقف امتداد یافته‌اند که برای ورود نور طبیعی ایده‌آل هستند. تراس وسیعی در پشت خانه به یک باغ بزرگ منتهی می‌شود که برای فرار از شلوغی‌های شهر نیویورک عالی است. برخی از بهترین ویژگی‌های این خانه شامل یک استخر داخلی و یک گاراژ سرپوشیده با کاشی‌های زیبا می‌شود.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه اجاره‌ای جدید ریحانا

البته ریانا در این ملک سکونت ندارد، بلکه به‌دنبال مستأجری است که خانه را از او اجاره کند، بااین‌حال، ما این عمارت را در لیست ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار می‌دهیم. این عمارت هالیوود هیلز، با اجاره ماهانه ۳۵۰۰۰ دلار، برای اجاره‌کنندگان معمولی مناسب نیست.

ریانا، این خانه زیبا را در سال ۲۰۱۶ به مبلغ ۶.۸ میلیون دلار خرید؛ اما کمی بعد از خرید مورد سرقت قرار گرفت. طبق گزارش‌ها، سارق سیستم امنیتی را غیرفعال کرد و وارد خانه شد. او به‌سرعت دستگیر شد؛ اما جای تعجب ندارد که ریانا دیگر احساس امنیت نمی‌کرد. این خانه ۷۱۰۰ فوت مربعی سه‌طبقه، یک گاراژ دو ماشین و یک مهمانسرای جداگانه دارد. این مکان برای بزرگ کردن فرزندان محلی ایده‌آل به‌شمار می‌رود.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

پنت‌هاوس جانکارلو استانتون در میامی

زمانی که جانکارلو استانتون بازیکن ستاره بیسبال، همچنان عضو تیم میامی مارلینز بود، یک پنت‌هاوس در حاشیه خلیج در ساختمان لوکس آریا روی خلیج در اج‌واتر، فلوریدا خرید. این ساختمان، اوایل سال ۲۰۱۸ افتتاح شد. واحد استانتون حدود ۶.۶ میلیون دلار قیمت دارد و سه‌طبقه‌ بالایی ساختمان را در برمی‌گیرد. تمام این ویژگی‌ها، سبب می‌شود که این پنت هاوس در لیست ویلاهای افراد مشهور در جهان جای گیرد.

این آپارتمان بزرگ استانتون، پنج اتاق‌خواب و هفت حمام دارد. حیرت‌انگیزترین بخش این اقامتگاه، تراس پشت‌بام با چشم‌اندازهای فوق‌العاده، یک آشپزخانه‌ تابستانی و یک استخر خصوصی است. ساکنان ساختمان، همچنین به عرشه‌ امکانات رفاهی در طبقه چهاردهم با استخرها، جکوزی، استودیوی یوگا، اسپای خصوصی، کتابخانه و چندین بار دسترسی خواهند داشت.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه جیسون درولو در کالیفرنیا

احتمالا نام او را قبلا در بسیاری از آهنگ‌ها شنیده‌اید. جیسون درولو، خواننده آرند بی، در طول یک دهه گذشته موسیقی‌های محبوبی ساخته است و حال در اقتباس سینمایی از موزیکال موفق برادوی (Broadway) «گربه‌ها» بازی می‌کند. شاید انتظار نداشته باشید که امروزه افراد در یک قلعه‌ مدرن زندگی کنند؛ اما جیسن درولو یکی از آن هنرمندانی محسوب می‌شود که خلاف عرف عمل می‌کند.

این ملک که به‌درستی «مجموعه‌ای اقامتی» نامیده می‌شود، آن‌قدر وسیع است که حتی برجک و پنجره‌های با شیشه‌های رنگی دارد؛ بنابراین شایسته قرارگیری در لیست ویلاهای افراد مشهور در جهان خواهد بود. خانه‌ اصلی دارای یک گاراژ سه ماشین، پنج اتاق‌خواب و پنج حمام، یک واحد دو خواب متصل و همچنین یک مهمانسرای کاملا جداگانه با چهار اتاق‌خواب و پنج حمام است.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه ییلاقی انگلیسی پرنس هری و مگان مارکل

پرنس هری و مگان مارکل، درحال‌حاضر یکی از مشهورترین زوج‌های سلبریتی جهان هستند. دوک و دوشس ساسکس در بهار ۲۰۱۹، کمی قبل از تولد اولین فرزندشان آرچی، به کلبه فراگمور نقل‌مکان کردند. این ملک، به دستور ملکه شارلوت در سال ۱۸۰۱ ساخته شد که در لیست برترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار می‌گیرد.

محوطه‌ای که کلبه فراگمور در آن قرار دارد از سال ۱۷۹۲ به‌عنوان اقامتگاه سلطنتی مورداستفاده قرارگرفته است. این مکان، قبلا مجموعه‌ای از پنج واحد جداگانه بود که محل سکونت کارگران املاک وینزور به‌شمار می‌رفت. در اوایل سال ۲۰۱۹ بازسازی‌هایی انجام شد که این پنج واحد، به یک ‌خانه تک‌خانواده تبدیل شود. این ساختمان جدید چهار اتاق‌خواب و یک اتاق کودک دارد. هزینه ارتقا این بنا، جهت آماد‌شدن برای سکونت این خانواده خوشبخت، ۲.۴ میلیون پوند بوده است.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

املاک هالیوود هیلز زک افرون

زک افرون، بازیگر فیلم‌های محبوب «موزیکال دبیرستان»، در یک خانه زیبای پنج خواب زندگی می‌کند. خانه افرون به سبک صنعتی در هالیوود هیلز غرب در لیست ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار می‌گیرد. این خانه، یک حیاط‌خلوت بزرگ دارد؛ اما درخشش اصلی آن فضای داخلی خاص محسوب می‌شود.

فضای داخلی این خانه، ۵,۶۴۴ فوت مربع است که شامل یک اسپا، یک سرداب شراب، یک آشپزخانه بزرگ مخصوص سرآشپز و یک باشگاه ورزشی می‌شود. استخری برای آفتاب‌گرفتن در آن وجود دارد و او یک گریل‌دوست قهار است؛ بنابراین اکثر وعده‌های غذایی خود را روی عرشه خانه می‌پزد.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

املاک تیلور سوییفت در رود آیلند

تیلور سوییفت، ستاره موسیقی پاپ، در لیست صاحبان زیباترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار می‌گیرد که مالک چندین خانه در ایالات‌متحده محسوب می‌شود. او هشت ملک را در چهار ایالت به ارزش کل ۸۴ میلیون دلار املاک و مستغلات خریداری کرده است. یکی از عظیم‌ترین املاک او، عمارت زیبای رود آیلند محسوب می‌شود.

عمارت رود آیلند تیلور سوییفت در کنار ساحل در واچ هیل، رود آیلند واقع‌شده است. این خانه عظیم، در سال ۱۹۳۰ ساخته شد و در بالاترین نقطه شهر ساحلی قرار دارد. این عمارت، دارای هشت اتاق‌خواب، هشت شومینه و یک استخر بزرگ در حیاط‌خلوت است. بهترین بخش این خانه، ۷۰۰ فوت خط ساحلی است که در آن قرار می‌گیرد.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه جو جوناس در کالیفرنیا

جو جوناس، خواننده اصلی گروه Jonas Brothers، پیش‌ازاین در خانه‌ای زیبا در Sherman Oaks، کالیفرنیا زندگی می‌کرد. این خانه چهار اتاق‌خواب، شش حمام و فضایی به وسعت ۵,۶۰۰ فوت مربع دارد و ارزش آن حداقل ۴.۲۵ میلیون دلار است. او این خانه را در اوایل سال ۲۰۱۶ خریداری کرد و در لیست دارندگان برترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار گرفت.

برخی از امکانات داخلی این خانه‌ لوکس، شامل شومینه‌ای مدرن، پیشخوان‌های زیبای سیاه براق در آشپزخانه، انباری پر از مواد غذایی، بار کوچک با سینک، اتاق نشیمنی بزرگ و اتاق‌خواب اصلی با چشم‌انداز به حیاط‌خلوت زیبا است.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

دومین ملک تیم تبو در فلوریدا

فوتبالیست سابق، تیم تیبو، در لیست ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار دارد. او، دو عمارت در یک مجتمع مسکونی حفاظت‌شده خریداری کرده است. او این خانه را در ژوئن ۲۰۱۹ به مبلغ ۲.۹۹ میلیون دلار خرید.

عمارت ۸,۲۴۷ فوت مربع تیم تیبو در زمینی به وسعت ۱.۴۹ قرارگرفته است. این عمارت، در سال ۲۰۱۶ ساخته‌شد که پنج اتاق‌خواب و پنج و نیم حمام دارد. نقشه خانه همراه با نور طبیعی زیاد، سقف‌های بلند و آشپزخانه‌ای مجهز با دو جزیره‌ی آشپزخانه است. از دیگر بخش‌های قابل‌توجه این خانه، می‌توان به پاسیوی خیره‌کننده حیاط‌خلوت، اتاق شراب با دمای کنترل‌شده، دو دفتر کار، سینمای خانگی و اتاق بازی اشاره کرد.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه ساحلیRDJ’s  در مالیبو

بعد از کار روی بسیاری از فیلم‌ها و داشتن پروژه‌های در حال ساخت، رابرت داونی جونیور، ستاره انتقام‌جویان، به مکانی آرامش‌بخش برای استراحت نیاز دارد. به همین دلیل است که او این خانه مالیبو را برای دور‌شدن از پاپاراتزی‌ها نگه می‌دارد. خوشبختانه این مکان نسبتا خلوت، دور از هالیوود پرهرج‌و‌مرج و در لیست برترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار دارد.

این خانه، با داشتن سه اتاق‌خواب و سه حمام، نسبتا نقلی است؛ اما منظره‌ای بی‌نظیر دارد. یک استخر، یک جکوزی و یک زمین گلف مینیاتوری برای سرگرمی مهمانان وجود دارد. آشپزخانه هم با داشتن اجاق هشت شعله و یخچال شراب جداگانه، چیزی کم نخواهد داشت.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه تام هنکس در قصرهای اقیانوس آرام

تام هنکس، مردی که به‌عنوان یکی از بهترین افراد هالیوود شناخته می‌شود، در خانه‌ای زندگی می‌کرد که سادگی خاصی داشت. این خانه که زمانی متعلق به تام هنکس و همسرش، ریتا ویلسون بود، در Palisades Riviera واقع‌شده است. این خانه در سال ۱۹۳۳ ساخته شد؛ بنابراین حس و حال قدیمی آن همچنان حفظ‌شده است.

فضای داخلی خانه، ۴۰۰۰ فوت مربع محسوب می‌شود و سقف‌های تیرچه‌ای، کف‌پوش‌های چوبی با وسایل اصلی خانه تزئین شده است. این خانه، با داشتن چهار اتاق‌خواب و چهار حمام، فضایی عالی برای هر خانواده‌ای به‌شمار می‌رود. همچنین می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر نیز مناسب باشد.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

ویلای ایتالیایی آندره بوچلی

آندره بوچلی، خواننده اپرای مشهور جهان، به‌تازگی یک عمارت وسیع در شهر زیبای ورسیلیا، واقع در ساحل دیدنی توسکانی خریداری کرده است. این خانه ۸۰۰۰ فوت مربعی، با نام ویلا آلپماره شناخته می‌شود و به‌علت نمای بیرونی صورتی رنگ خود، موردتوجه قرار می‌گیرد. تا اواخر دهه ۱۹۹۰، این ساختمان کاربری هتل داشت.

خانه بوچلی، به‌مدت یک سال تحت بازسازی قرار گرفت تا سه‌طبقه خانه به سه فضای زندگی مجزا تقسیم شود. طبقه پایین محل اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن است. در طبقه دوم استودیو، دفاتر و اتاق‌های مهمان بوچلی قرار دارند. در طبقه بالا نیز، اتاق‌خواب‌ها و فضاهای خصوصی قرارگرفته‌اند. ویلا آلپماره دارای منظره‌ای خیره‌کننده از دریا و کوه‌های آپوان است و جزئی از ویلاهای افراد مشهور در جهان به‌شمار می‌رود.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه آرامش‌بخش ریچل بیلسون

خانه ریچل بیلسون، ستاره سریال «دفتر خاطرات یک نوجوان عصبانی»، در منطقه لیندا ویستا در پاسادنا، کالیفرنیا واقع‌شده است. این خانه که در سال ۱۹۵۰ به‌سبک مدرن اواسط قرن ساخته شد؛ شش اتاق‌خواب و چهار حمام دارد. با توجه به این‌که این ملک چندین بار دست‌به‌دست شده است، به‌نظر می‌رسد طراح دررسیدن به این سبک کاملا موفق عمل کرد که منجر‌به قرارگیری آن در لیست برترین ویلاهای افراد مشهور در جهان شد.

فضای داخلی این ملک، حدود ۴۰۰۰ فوت مربع است و با کف‌پوش‌های چوبی و پنجره‌های بزرگ تکمیل می‌شود. این پنجره‌ها، نور طبیعی زیادی را وارد خانه می‌کنند و طراحی داخلی را برای هر سلیقه‌ای آسان می‌سازند. این خانه یک آشپزخانه به سبک راهرو، اتاق نشیمن بزرگ و یک شومینه زیبا دارد که برای گذراندن زمستان با یک نوشیدنی گرم ایده‌آل است.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

مارک جکوبز، طراح مد مشهور آمریکایی

مارک جکوبز، یکی از مشهورترین طراحان مد آمریکایی در جهان محسوب می‌شود. او بیش از سه دهه است که چهره‌ای تاثیرگذار در دنیای مد به‌شمار می‌رود. هرچند سبک طراحی او عجیب و خاص محسوب می‌شود، خانه‌اش بسیار ساده‌تر تزئین شده است و در لیست ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار می‌گیرد.

مارک جاکوبز، در یک‌خانه‌ چهار طبقه‌ای در گرینویچ ویلیج شهر نیویورک زندگی می‌کند. خانه او با مبلمان آرت دکو، آثار هنری به سبک دهه ۷۰ و بسیاری از قطعات معاصر به زیبایی تزئین شده است. این‌ خانه، محیطی گرم و راحت داردکه در شان این طراح خاص محسوب می‌شود. جاکوبز، این خانه‌ی نوساز را در سال ۲۰۰۹ خریداری کرد و بیش از یک سال برای ساخت و طراحی فضا زحمت کشید.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه کلاسیک رالف لورن

رالف لورن، دیگر طراح مد نمادین آمریکایی است. در میان پنج ملک متعلق به لورن، عمارت خیره‌کننده‌ای در بدفورد نیویورک، با طراحی ویلا کلاسیک به چشم می‌خورد. این خانه که در شمال منهتن واقع‌شده است، نماد ظرافت و سبک و جزو ویلاهای افراد مشهور در جهان به‌شمار می‌رود.

خانه بدفورد رالف لورن و خانواده‌اش به سبک نرمن (Norman) در سال ۱۹۱۹ ساخته‌شده است. این خانه ۱۷,۰۰۰ فوت مربعی، فضایی بیش از ۲۵۰ هکتار از چمن‌زارهای سرسبز و زیبا و جنگل‌ها دارد. در ورودی اصلی، به تالار ورودی بزرگی باز می‌شود که به اتاق ناهارخوری چشمگیری می‌رسد. دکوراسیون این خانه نیز، شبیه به سبک طراحی رالف لورن است. در تمام نقاط عمارت، می‌توان تزئینات فراوان با رنگ‌های جواهری، پارچه‌های چهارخانه و حاشیه‌های تزئینی را مشاهده کرد.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

عمارت باشکوه سلنا گومز

سلنا گومز، ستاره سابق کانال دیزنی و خواننده موسیقی، عمارت عظیمی در کالاباساس، کالیفرنیا دارد که وسعت آن، تقریبا ۸۰۰۰ فوت مربع است و جزئی از ویلاهای افراد مشهور در جهان به‌شمار می‌رود. این عمارت، به سبک مدیترانه‌ای ساخته شد و با درنظر گرفتن راحتی و تجمل طراحی‌شده است. تنها اتاق‌خواب اصلی یک حمام اختصاصی با اسپا و دوش بخار دارد.

درباره کمد لباس‌های فوق‌العاده بزرگ صحبت کنیم. اگر بتوانید کل فضا را پرکنید، جز لباس‌های رنگارنگ چیزی نمی‌بینید. در فضای بیرونی، یک حیاط جلویی زیبا با محوطه‌سازی بی‌عیب و نقص وجود دارد که درخشش نمای بیرونی را دوچندان می‌سازد. استخر موجود در حیاط‌خلوت، درست در کنار یک اجاق آجری قرارگرفته است و آن را به فضایی عالی برای مهمانی تبدیل می‌کند.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

مزرعه جانی دپ واقع در کنتاکی

جانی دپ، بازیگر سینما، چندین ملک در سراسر جهان دارد؛ اما ساده‌ترین خانه او، مزرعه زیبای او در کنتاکی است. این مزرعه اسب، که قیمت آن معادل ۱.۹ میلیون دلار محاسبه می‌شود؛ حداقل ۴۲ هکتار وسعت دارد. این مزرعه که بخش اعظم آن به نگهداری اسب‌ها اختصاص دارد جزئی از ویلاهای افراد مشهور در جهان به‌شمار می‌رود.

همچنین، در این ملک دو اسطبل با دوازده جایگاه وجود دارد که فضای کافی برای نگهداری اسب‌های زیادی را فراهم می‌کند. خانه‌ای که در این مزرعه قرار دارد، حدود ۶۰۰۰ فوت مربع وسعت دارد و درمجموع دارای شش اتاق‌خواب است. استخر روباز، به شما این امکان را می‌دهد که در گرمای کنتاکی خود را خنک‌کنید. کل این ملک، از دید مزاحمان دور است؛ بنابراین انتظار بازدیدکنندگان زیادی در این مکان نداشته باشید.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

خانه بیانسه و جی‌زی در هامپتونز

بیانسه و جی‌زی، استاندارد چگونگی رفتار و زندگی سلبریتی‌های دیگر را تعیین کرده‌اند. حرفه موسیقی مشترک آن‌ها به این دو نفر، این امکان را داده است که تقریبا هر چیزی را برای خود تهیه کنند، ازجمله این خانه ۱۵.۹ میلیون دلاری در هامپتونز، نیویورک. این ملک، برای برگزاری مهمانی‌های مجلل در هامپتونز طی فصول بهار و تابستان ایده‌آل است و جزئی از ویلاهای افراد مشهور در جهان به‌شمار می‌رود

این ملک، به‌درستی « Goose Creek» نام‌گذاری شده است و آن‌ها درواقع فضایی از آن را به سایر افراد مشهور با مبلغ ماهانه حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار اجاره می‌دهند؛ بنابراین هرگز به فکر اضافه‌کردن این ملک به لیست آپارتمان‌های احتمالی خود نباشید. این خانه، حتی یک اتاق نمایش دارد که حداقل ۱۱۰ نفر را در خود جای می‌دهد. اگر به این سلبریتی علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم مقاله دکوراسیون و طراحی ویلا تابستانی بیانسه و جی-زی را بخوانید.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

مسکن آرام و شخصی الکس رودریگز در کورال گبلز

الکس رودریگز، شوت‌استاپ سابق تیم نیویورک یانکیز، اغلب بین خانه‌اش در منهتن، ساحل میامی و ویلایی در خلیج بیسکین رفت‌وآمد می‌کرد. او به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی، تصمیم گرفت یک ملک خلوت‌تر در کورال گبلز، فلوریدا خریداری کند. رودریگز، این ملک یک و نیم هکتاری را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرد و در لیست صاحبان بهترین ویلاهای افراد مشهور در جهان قرار گرفت.

برای ساخت خانه، رودریگز به سراغ شرکت ساختمانی خودش رفت که آن را با بهترین دوستان دوران کودکی‌اش اداره می‌کند. این خانه ۱۱,۰۰۰ فوت مربعی، در طی یک سال ساخته شد. این خانه، تنها یک طبقه دارد؛ بنابراین ارتباطی عالی بین فضای داخلی و خارجی برقرار می‌شود. در حیاط‌ پشتی، یک استخر بزرگ با لبه‌ نامحسوس و یک جکوزی در مجاور آن وجود دارد. دکوراسیون، کاملا مردانه است و رنگ‌های غالب آن آبی، قرمز، سفید و مشکی هستند.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

قصر زیبای دیوید ویکتوریا بکهام

این خانواده بریتانیایی، علیرغم تمام موفقیت‌های جهانی‌شان، حتی با زندگی در عمارت وسیعی مانند این، زندگی شخصی خود را محرمانه نگه می‌دارند. این خانه، دارای ۱۴ اتاق‌خواب و ۲۷ حمام است. این موضوع، نظافت را به سطح کاملا جدیدی می‌برد.

ارزش این عمارت، حدود ۳۱.۵ میلیون پوند است که رقم قابل‌توجهی محسوب می‌شود؛ بنابراین ما آن را در لیست ویلاهای افراد مشهور در جهان قراردادیم. با زندگی در این خانه واقع در هالند پارک، به‌همراه فرزندانشان، دیوارها با عکس‌های زیادی از این خانواده خوشبخت که اوقات خوشی را باهم سپری می‌کنند، تزئین شده است. این خانه، در سال ۲۰۱۳ خریداری شد و هزینه آن تا سقف ۸ میلیون پوند برای بازسازی بود. در این مکان، هر تجملات قابل تصوری ازجمله یک دستگاه قهوه‌ساز ۲۷۰۰ پوندی، جای می‌گیرد.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

املاک متعدد آدل

آدل، خواننده‌ای با موسیقی فوق‌العاده و تاثیرگذارش، از زمان شروع به کار در سال ۲۰۰۸، دنیا را تحت‌تاثیر قرار داده است. آدل، بیش از یک مکان را خانه‌ خود می‌داند. او ابتدا یک‌خانه‌ شهری در کنزینگتون را به‌قیمت تقریبی ۵ میلیون پوند خریداری کرد و سپس تصمیم گرفت خانه‌ کناری آن را نیز بخرد تا بتواند این دو را باهم ترکیب کند.

عمارت بورلی هیلز و ملک ایست گرینستید، تنها دارایی‌های ادل نیستند. این خواننده، صاحب هر دو ملک با ارزش ۷ و ۴ میلیون پوند است. انتخاب یکی از آن‌ها، برای صحبت دشوار است؛ چرا که هر کدام به‌نوبه‌خود مجلل و چشمگیر هستند. با این حال، اگر سلیقه‌ی طراحی داخلی ادل مانند صدای آوازش باشد، می‌توان مطمئن بود که دکوراسیون هر دو ملک بی‌عیب و نقص و زیبا هستند؛ بنابراین از نام‌بردن او در معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان غافل نشدیم.

ویلاهای افراد مشهور در جهان

جمع‌بندی

در معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان، دیدیم که سلبریتی‌ها در سراسر جهان ویلاهای مجلل و منحصربه‌فردی دارند. از عمارت‌های بزرگ در لس‌آنجلس تا خانه‌های ساحلی در هامپتونز، این ویلاها نمادی از ثروت، تجمل و سبک زندگی خاص افراد مشهور هستند. درحالی‌که برخی از آن‌ها ترجیح می‌دهند خانه‌های خود را خصوصی نگه‌دارند، برخی دیگر از به اشتراک‌گذاشتن عکس‌ها و جزئیات زندگی خود در شبکه‌های اجتماعی لذت می‌برند.

homeaddict

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    84 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم