یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و بوتیک ها، طراحی ویترین و سبک دکوراسیون مغازه می باشد در واقع داشتن دکوراسیون متفاوت و کاربردی سبب می شود تا افراد بیشتری جذب فضا شده و پل ارتباطی موثری بین مغازه و فضای بیرون ایجاد گردد.
دکوراسیون داخلی مغازه شامل طراحی سقف، قفسه بندی، نورپردازی،چیدمان اجناس،کف پوش، ویترین، نقاشی و … است که برای تاثیرگذاری بایستی هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا دسترسی ها را آسان و فضایی کارآمد و متناسبی خلق نمایند.
می توان گفت مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون بوتیک، چیدمان اجناس و محصولات قابل ارائه است که بایستی به نحوی باشد تا کالاهای با ارزش بیشتر در معرض دید و همه آن ها در ارتفاع متناسب و ارگونومیک قرار بگیرند.
بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند.
اختصاص قسمتی از بوتیک به اتاق پرو، ایجاد فضایی امن و راحت و دارای فضای کافی برای حرکت مشتریان و نور کافی و همچنین در صورت امکان مکانی برای استراحت افراد نیز می تواند بسیار مهم و بر احساس کاربران فضا برای خرید موثر باشد. در ادامه با مشاهده دو ویدیو از بوتیک های پوشاک زنانه با دکوبوم همراه باشید…..
هیچ نظرات