طراحی هتل جنگلی با ۳۵۰ خانه پرنده

یکی از رازهای موفقیت هتل ها استفاده از وسایل تزئینی و یا طراحی متفاوت  در دکوراسیون داخلی اتاق و یا در نمای بیرونی و تجربه فضایی متفاوت است  اگرچه تعداد زیادی از افراد  خواستار فضایی امن چون خانه برای صرف زمان و استراحت در هتل هستند اما افراد زیادی ماجراجویانه فضاهای خاص را برای تجربه فضایی متفاوت  می جویند و هتل ها و هاستل های با طراحی متفاوت را مشتاقانه تجربه می کنند
برای افراد ماجراجو و نیازمند به تجربه احساسی متفاوت از خانه، هتل های جنگلی، معلق یا هتل های جنگلی  ایده ای بی نظیر به نظر می رسد شرکت معماری BIG (گروه Bjarke Ingels) با همکاری نزدیک Treehotel و پرنده‌شناس سوئدی Ulf Öhman، اتاق هتلی را در سوئد طراحی کرده است که میتواند چشم هر کاربری رو به خود جذب و مشتاق به تجربه این فضای منحصر به فرد نماید.
طراحی هتل جنگلی با 350 خانه پرنده   

اتاق جدید هتل در جنگل سوئدی در میان درختان  کاج معلق است و با ۳۵۰ خانه پرنده با باکس های چوبی پوشانده شده است.

طراحی هتل جنگلی با 350 خانه پرنده

ویژگی اصلی در طراحی هتل و این اتاق ، نمای  منحصر به فرد آن است که در ۳۵۰ خانه پرنده پوشانده شده است. هدفطراحی یک اتاق هتل روی درخت با نمای لانه های پرندگان، کاهش حرکت رو به پایین جمعیت پرندگان در جنگل های سوئد و در عوض تقویت جنگل و این زیستگاه طبیعی است.

طراحی هتل جنگلی با 350 خانه پرنده

از طریق یک پل معلق که از زمین تا بالای درختان شیب دار، دسترسی به فضای داخلی اتاق هتل صورت میگیرد این فضا ۳۶۵ فوت مربع (۳۴ متر مربع) شامل فضای داخلی تاریک و  متریال های ارگانیک الهام گرفته شده از مناظر اطراف است.

طراحی داخلی هتل جنگلی با 350 خانه پرنده

مهمانان همچنین به یک تراس پشت بام،نزدیک به سایبان های بالای درخت ،دسترسی دارند که منظره ۳۶۰ درجه از جنگل را ارائه می دهد و چشم اندازی بسیار عالی ایجاد می کند.

تحریریه دکوبوم

منبع:contemporist

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2091 بازدید

    داغ ترین مطالب هفته

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم