مسابقه هفت سین سال دکوبوم

با نزدیک شدن به روز های بهاری و سالی نو، سایت طراحی و دکوراسیون داخلی دکوبوم قصد دارد مسابقه ای جذاب و خلاقانه در زمینه طراحی سفره هفت سین سال ۱۳۹۶ با همکاری و همدلی دوستان خلاق دکوبومی برگزار کند.  مسابقه هفت سینِ سالِ دکوبوم با توجه به استقبال ویژه کاربران مستعد و با انگیزه به دکوراسیون منازل و ایده های خلاقانه مردم ایران شکل گرفته است. چیدمان و طراحی سفره هفت سین با فرهنگ و فضای داخلی ایرانی پیوندی همیشگی دارد که نمایش طرح های خلاقانه این سفره سنتی با انگیزه حفظ ارزش های فرهنگی ایرانی از ایده های اصلی برگزاری مسابقه "هفت سینِ سالِ دکوبوم" است.  به همین سبب، رقابتی برای به اشتراک گذاشتن طرح های خلاقانه کاربران و تشویق برگزیدگان، با جوایز ارزنده برگزار می شود.

شرایط اولیه ثبت نام

۱: مطالعه شرایط برگزاری مسابقه از طریق اینستاگرام دکوبوم و دریافت بنر مخصوص مسابقه

– ثبت اطلاعات شرکت کنندگان (نام-نام خانوادگی-پست الکترونیک-شماره همراه)  به وسیله ارسال پیام به ادمین کانال تلگرام دکوبوم به آدرس @decoboom

– دریافت بنر اصلی مسابقه :

– کانال تلگرام به آدرس @decoboom

– سایت دکوراسیون داخلی دکوبوم، برای دریافت بنر شرکت در مسابقه کلیک کنید

۲. قرار دادن بنر دانلود شده (عکس مخصوص مسابقه) در کادر عکس مورد نظر که می توانید بنر مسابقه را بصورت پرینت شده یا در صفحه تبلت و گوشی در سفره هفت سین قرار دهید.

در این مرحله می بایست بنر مخصوص مسابقه که از تلگرام یا سایت دکوبوم دانلود کرده اید را به عنوان تاییدیه ثبت نام از طریق صفحه گوشی موبایل یا تبلت در داخل سفره هفت سین تان به نمایش بگذارید.

۳: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۳۹۶/۱/۲۰ می باشد و عکس های ارسالی شما دوستان  از تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۰  در کانال قرار می گیرد و رای گیری از همین تاریخ آغاز می گردد.  نتایج نهایی نیز در تاریخ ۱۳۹۶/۱/۲۱ از طریق کانال و سایت دکوبوم اعلائم خواهد شد.

جوایز برندگان مسابقه:

بعد از بررسی آثار و تصاویر ارسالی از سفره های هفت سین توسط شما ،۶  اثر ارسال شده با بیشترین تعداد رای به عنوان برنده اعلام خواهند شد و از محصولات روشنایی فروشگاه دکوبوم  جوایزی به آنها تقدیم می گردد. 

نحوه رای گیری و اعلام نتایج به شرح زیر است:

همه آثار ارسال شده توسط شما دوستان از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۵ در کانال تلگرام دکوبوم به آدرس ( @decoboom) قرار داده می شود و اعضای کانال می توانند به هر یک از آثار ارسال شده رای دهند به این صورت که عکس های دارای تعداد آرای بیشتر به عنوان برندگان مسابقه معرفی می شوند.

برای مشخص شدن اثر ارسالی هر شرکت کننده و تسهیل در امر به اشتراک گذاری عکس های قرار داده شده در کانال، برای هر شرکت کننده آیدی و شماره مخصوصی از طرف کانال تلگرام دکوبوم ارسال خواهد شد. با اشتراک گذاشتن کد و لینک، دوستان شما می توانند به اثر شما دسترسی پیدا کنند. لازم به ذکر است افرادی که عضو کانال دکوبوم باشند می توانند به آثار رای دهند. 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از اخبار برگزاری مسابقه به آدرس اینستاگرام Instagram.com/decoboom.ir یا کانال @decoboom مراجعه نمایید.

وبسایت دکوراسیون داخلی دکوبوم

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3338 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم