دکوراسیون آپارتمانی زیبا تنها در ۴۳ متر مربع!

طراحی داخلی و بازسازی این خانه به صورت فضایی عمومی طراحی و اجرا گردیده است  این فضا با متراژ ۴۳ متر مربع، شامل حوزه های نشیمن، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و یک اتاق خواب است که در کلیت فضا توسط سه دیوار پارتیشن مجزا شده است.

پس از بازسازی تمام دیوارهای جدا کننده حذف شدند و از پارتیشن های شفاف برای جداسازی حمام استفاده شده است. یک قفسه پارتیشنی شفاف نیز بین حوزه نشیمن و خواب ایجاد شده که به پلت فرم چوبی تخت خواب متصل گردیده است بدین ترتیب با حذف دیوار ها فضا بزرگتر به نظر می رسد ضمن اینکه عرصه بندی خوبی درآپارتمان ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمان  43 متری

پلت فرم چوبی فضایی عملکردی و یکپارچه ایجاد کرده است و می تواند فضای زیادی برای ذخیره سازی برای کفش های روزانه، لباس ها و …  ایجاد نماید ضمن اینکه این پلت فرم در ارتفاع بالاتر سبب تفکیک حوزه عمومی منزل از خصوصی و ناحیه خواب شده است.

استفاده از پلت فرم جایگزین کمدهای دیواری شده که هم می توانست فضا را شلوغ و هم دلگیر نماید اما با قرار گرفتن فضاهای ذخیره سازی در کف به نحوی هوشمندانه هم فضای کافی برای ذخیره سازی در کف و هم سبب تفکیک عرصه خواب گشته است.

در سمت راست حوزه حمام با پارتیشن شفافی مجزا شده و در کنار آن میز کوچکی جای داده شده است و کنار تخت با کمد سرتاسری سفید رنگی پوشیده شده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمان  43 متری

دکوراسیون داخلی آپارتمان  43 متری

کف طرحدار حمام با پترنی متفاوت بسیار جلب توجه می کند و فضا را از یکنواختی خارج کرده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمان  43 متری

آشپزخانه L شکل و با متریال سنگ مرمر در آپارتمان به کار رفته و در آن سعی شده تا حد ممکن با کم کردن کابینت ها در قسمت نورگیر مانع ورود نور به داخل خانه نشود ضمن اینکه فضای خوبی را برای مشاهده چشم انداز ایجاد می کند.

دکوراسیون داخلی آپارتمان  43 متری

تحریریه دکوبوم

منبع:interiorzine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3597 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم